دو گزینه یحیی گل محمدی برای خط دروازه پرسپولیس

دو گزینه یحیی گل محمدی برای خط دروازه پرسپولیس

حامد لاک که فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای برای پرسپولیس داشت، ظاهری شبیه به پارسال ندارد و این موضوع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است، به خصوص پس از اشتباهات این دروازه بان که اخیرا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده است، در دو بازی اخیر. به ضرر این تیم بود و کار به جایی رسید که گفته می شد شانس می تواند یکی از بازیکنانی باشد که فصل آینده جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.

شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه بان با 6 گل برای فصل آینده است تا مثل امسال از جایگاه تیمش آسیبی نبیند. او در نیم فصل می خواست محمدرضا اکبری را به خدمت بگیرد اما قرارداد این دروازه بان با تراکتورسازی باعث شد پرسپولیس اخباری را از تبریز به تهران بیاورد و در نهایت احمد گوهری جایگزین بوژیدار رادوشوویچ در لیست پرسپولیس شد.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که یحیی گل محمدی همچنان به دنبال جذب محمدرضا اکبری است و همین امر باعث می شود او نیز به فکر همکاری با علیرضا بیرانوند باشد. دروازه بانی که شرایط خوبی در بوآویستای پرتغال ندارد و دوست ندارد به پرسپولیس برگردد و برای این تیم بازی کند تا در آستانه جام جهانی جایگاه خود را در تیم ملی بازپس گیرد. البته باید دید که یحیی گل محمدی می تواند با قهرمانی در جام حذفی یا لیگ برتر تا پایان فصل رضایت مدیران و هواداران پرسپولیس را جلب کند وگرنه اتفاق دیگری می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید