گزینه های پایه یحیی 2 برای قاب دروازه پرسپولیس

جالب اینکه شانس در این فصل بارها با اشتباهات عجیب امتیازهای زیادی را از دست داد، حتی در یک بازی دوستانه آنقدر اشتباه کرد که در نیمه اول جای خود را به گل محمدی داد.

کسانی که در حال مذاکره با قرمزها برای جذب این هافبک هستند به خوبی می دانند که گل محمدی به دنبال دروازه بان ذخیره برای جایگزینی رادوشویچ نبوده و می خواست برای تکیه بر او در ترکیب اصلی دروازه بان جذب کند و به همین دلیل پرسپولیس در حال مذاکره با رشید مظاهری است. اکبری و حتی علیرضا بیرانوند این کار را انجام دادند اما نتوانستند هیچ کدام از آنها را جذب کنند تا اینکه سرانجام احمد گوهری از نفت آبادان با تاکید بر اینکه هیچ کدام از بازیکنان لیست او جذب نشده اند به جمع قرمزها و گل محمدی پیوست و تلویحا اعلام کرد که گوهری در لیست او نیست. لیست شد و مطمئناً بلعیده شد.

حالا در حالی که 9 بازی تا پایان لیگ بیست و یکم باقی مانده است، گل محمدی به خوبی می داند که تیمش سخت برای تکرار قهرمانی تلاش می کند و از هم اکنون به فکر رفع نقاط ضعف تیمش برای فصل آینده است که مهم ترین آن ها خواهد بود. داخل هدف؛ چرا که مدتی است به این نتیجه رسیده اند که حامد لاک دیگر گزینه قابل اعتمادی نیست و هواداران پرسپولیس هم با یادآوری روزهای بد سوشا مکانی خواستار جدایی او هستند.

اما توانایی های یحیی با حضور مظاهری در سپاهان به دو گزینه کاهش یافته است. بیرانوند و اخباری. ستاره سابق قرمزها مدت هاست در پرتغال نیمکت نشین بوده و یحیی امیدوار است بیرانوند را برای بازگشت به لیگ برتر ایران مجاب کند. با این حال، ستاره تراکتور یک گزینه مستقیم تر است. چرا که قرارداد او با تیم آشفته تبریزی در پایان فصل به پایان می رسد و فعلا خبری از تمدید قرارداد او نیست که در این صورت به راحتی می تواند به جمع سرخ پوشان تهرانی بپیوندد.

دیدگاهتان را بنویسید