نسخه جدید خرم سلطان در جشنواره کن / عکس

نسخه جدید خرم سلطان در جشنواره کن / عکس

این بازیگر مشهور چند سالی است که در حال کاهش وزن است. برخی معتقد بودند زمانی که نقش خرم سلطان را بازی می کرد جذابیت بیشتری داشت و برخی چهره جدید او را دوست داشتند. این بازیگر در این مدت دو بار در جشنواره کن با دو لباس متفاوت روی فرش قرمز حاضر شد که در ادامه به بررسی هر دو استایل او می پردازیم.

اولین لباسی که مریم اوزرلی در افتتاحیه جشنواره کن پوشید، لباسی با طراحی خاص از برند روسی yanina بود. ترکیب رنگ های آبی روشن و بنفش ترکیب رنگی زیبایی را برای این لباس ایجاد کرده است. قسمت رویی لباس طوری طراحی شده است که حالت پروانه ای به لباس پوشیده بدهد. این قسمت نیز به زیبایی طراحی شده بود، اما مری اوزرلی با ژست گرفتن مقابل دوربین و در دست گرفتن این تاپ ها، آنها را کوچکتر نشان می داد.

بیهودگی لباس با سادگی آرایش و مدل مو مطابقت داشت. شاید اگر آرایش مری اوزرلی مجلل تر بود یا موهایش شلوغ تر بود، توجه همه به صورت او جلب می شد.اما سادگی آنها باعث شد همه به لباس ها و مخصوصا بال ها توجه کنند.

از طرفی زیورآلات این بازیگر توسط برند شوپارد انتخاب شد و همین برند ترجیح داد مدل موی مریم اوزرلی ساده باشد تا زیبایی گوشواره بیشتر نمایان شود. جواهرات مری اوسالیوان تنها به این گوشواره ها محدود نمی شد، بلکه دو حلقه زیبا در نوک انگشتان او بود که ما را به این فکر می برد که شاید مری اوسالیوان این مدل را برای نمایش این حلقه ها در مقابل دوربین قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید