نشست آثار باستانی و داوری در تهران با محوریت توسعه


ساعت: 17:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902969

دکتر محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران امروز (چهارشنبه 29 مهرماه) در دیدار با رئیس فدراسیون بنگلادش، راهکارهایی را برای توسعه والیبال در این کشور پیشنهاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، عتیق اسلام رئیس فدراسیون والیبال به همراه علی پوروجی سرمربی و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی بنگلادش عصر امروز با دکتر داورزنی دیدار و گفتگو کردند. در این جلسه وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال نیز حضور داشت.

رئیس فدراسیون والیبال بنگلادش در این دیدار گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای رشد و توسعه والیبال کشورش و استفاده از توانمندی های مربیان، داوران و کادر اجرایی مسابقات ایران ارائه کرد.

عتیق در ادامه به میزبانی والیبال ایران در دو رویداد آسیایی در سال 2022 و اعزام تیم های متعدد والیبال کشورمان به مسابقات آسیایی و جهانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: حضور بسیاری از تیم های ایرانی در مسابقات مختلف بانوان و آقایان. در آسیا و جهان در حال نشان دادن توانایی است و والیبال ایران بسیار خوب برنامه ریزی شده است.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز در این نشست گفت: منطقه آسیای میانه ظرفیت های بالایی در والیبال دارد و با همکاری کشورهای عضو باید این منطقه را به یکی از مناطق توسعه یافته والیبال آسیا تبدیل کنیم.

وی با اشاره به جمعیت دو میلیاردی این منطقه ادامه داد: فدراسیون والیبال ایران آماده حمایت از طرح های توسعه ای این منطقه است و والیبال آسیای میانه می تواند از نیروهای ایرانی برای انتقال دانش و تجربه در این رشته ورزشی استفاده کند.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین به حضور مربیان، کارشناسان و مسئولان اجرایی ایرانی در مسابقات کشورهای مختلف منطقه آسیای میانه اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم برای ارتقای سطح مسابقات منطقه ای کمک های بیشتری انجام دهیم. سطح استانداردهای فدراسیون جهانی.”

وی با ترسیم برنامه توسعه والیبال ایران در 10 سال گذشته، پیشنهاداتی برای توسعه والیبال در بنگلادش ارائه کرد.

در پایان این دیدار رئیس فدراسیون بنگلادش به دکتر داورزنی از حمایت و تلاش فدراسیون والیبال ایران برای ارتقای والیبال در آسیا و منطقه و کمک به رشد والیبال در آن کشور لوح تقدیر و قدردانی به عمل آورد.

لازم به ذکر است تیم ملی والیبال بنگلادش اردوی تدارکاتی یک ماهه خود را در تهران برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید