برگزاری نشست های تخصصی با محوریت پاسخگویی به شبهات نماز و مراقبه در همدان


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893625

نشست های تخصصی با محوریت پاسخگویی به شبهات روضه و تجلیل از زحمات کارکنان بیت الاحزان فاطمه (س) با حضور مداح اهل بیت حاج محمد مهدی روحی کارشناس ارشد قرآن کریم فعالان حدیثی و فرهنگی و اجتماعی عصر دوشنبه در مجتمع فرهنگی مذهبی امام علی (ع) همدان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; نشست های تخصصی با محوریت پاسخگویی به شبهات روضه و تجلیل از زحمات کارکنان بیت الاحزان فاطمه (س) با حضور مداح اهل بیت حاج محمد مهدی روحی کارشناس ارشد قرآن کریم فعالان حدیثی و فرهنگی و اجتماعی عصر دوشنبه در مجتمع فرهنگی مذهبی امام علی (ع) همدان.


محورهای اصلی این نشست، فلسفه نماز و دعا، تاریخچه عزاداری و بررسی انحرافات در عزاداری است و شرکت کنندگان نیز فرصت خواهند داشت تا در مورد مسائل مختلف حوزه دعا و نیایش به پرسش و پاسخ بپردازند..


با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین امروز باید مورد توجه هیئت های مذهبی و فرهنگی قرار گیرد و البته لزوم تبیین مفاهیم فکری در حوزه نماز و مداحی یکی از مصادیق آن خواهد بود. جهاد تبیین همچنین آگاهی بخشی، پی بردن به شبهات ناشی از گرایش های انحرافی و لزوم گسترش جهاد از روایت اول از طریق نظریه های معتبر دینی نیز از مهمترین اهداف برگزاری این نشست است..


یکی از مهم ترین ویژگی های این گونه برنامه ها، آگاهی آحاد جامعه از توطئه های دشمنان در خصوص شعائر و مراسم دین مبین اسلام است که هدف از این توطئه ها ایجاد شبهاتی از جمله تشیع هراسی در منطقه است. و ایجاد تفرقه و دشمنی می کند..


لازم به ذکر است دومین جلسه این جلسه عصر دوشنبه از ساعت 9:30 در مجتمع فرهنگی مذهبی امام علی (ع) واقع در بلوار آزادگان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید