نظارت بر حقوق عامه مورد تاکید مقام معظم رهبری است


زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821409

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: برخورد با مفاسد کلان اقتصادی که مردم را تحت فشار قرار می دهد باید جدی، قاطع و مستمر باشد و از قوه قضائیه انتظار داریم نظارت مستمر و موثر را نسبت به گذشته افزایش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب،خجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دیدار با رئیس قاضی استان خوزستان و دادستان کل استان بر اهمیت این موضوع تاکید کرد. مبارزه قاطعانه با فساد در عرصه های مختلف، امیدوارتر است و این امید باید به بهترین شکل ممکن ادامه یابد.

وی افزود: نظارت بر حقوق عامه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با توجه به اینکه این مسئولیت یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه است نیازمند توجه بیشتر در استان است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: برخورد با مفاسد کلان اقتصادی که مردم را تحت فشار قرار می دهد باید جدی، قاطع و مستمر باشد و از قوه قضائیه انتظار داریم نظارت مستمر و موثر را نسبت به گذشته افزایش دهد.

موسویفورد گفت: قوه قضائیه باید برای رفع آخرین مشکلات اقتصادی و تورم با قوه مجریه همکاری کند و با مسئولانی که در این زمینه کم کاری می کنند یا میدان را ترک می کنند برخورد کند.

وی همچنین بر لزوم برخورد قاطع دستگاه قضایی با زمین خواری، تداوم نظارت بر آزادسازی سواحل و برخورد قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر تاکید کرد و خواستار برخورد جدی و بازدارنده در این زمینه شد.

در این جلسه رئیس قاضی استان خوزستان نیز گفت: نظارت بر استیفای حقوق عامه مانند گذشته و با جدیت بیشتری انجام می شود که البته این امر مستلزم همکاری همه دستگاه های خدمات رسان استان است.

علی دهگانی افزود: اجرای منویات و سیاست های مقام معظم رهبری برای تحول در قوه قضائیه از اولویت های دستگاه قضایی خوزستان است و تلاش می کنیم این منویات را به بهترین نحو در دستگاه قضایی استان اجرا کنیم.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و تکریم مردم، مبارزه جدی با فساد و همکاری سازنده با همه سازمان ها و ارگان ها از دیگر اولویت های این سازمان است.

رئیس قاضی استان خوزستان با بیان اینکه برای ایجاد امنیت و آرامش پایدار برای مردم استان تلاش می کنیم گفت: مردم باید مطمئن باشند که نظارت بر حقوق عامه مانند گذشته و با جدیت بیشتری دنبال می شود که البته این امر مستلزم همکاری همه است. ارائه دهندگان خدمات در استان Is.

وی افزود: قطعا از انتقادات و پیشنهادات سازنده ای که می تواند در ایجاد تحول در دستگاه قضایی استان مفید باشد استفاده و بهره مند خواهیم شد.

صادق جعفری چگنی، دادستان اهواز گفت: مقابله با گرانی ها به ویژه در حوزه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و عوامل بازار آنها یکی از اقداماتی است که در چارچوب برنامه های نظارت بر حقوق عامه و جفای جدی است.

وی افزود: به زودی شعبه ویژه ای در دادسرا برای رسیدگی سریعتر و بهتر به پرونده ها راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید