تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه گنج پنهان/ برنامه جدی وزارت تعاون برای رونق سواحل مکران

ساعت: 09:35
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796004

رئیس توسعه سواحل مکران وزارت تعاون گفت:

سینا صدوقی گفت: با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به توسعه گنج پنهان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استفاده از ظرفیت های خود و شرکت ها و سازمان های مرتبط، توسعه سواحل مکران را با جدیت دنبال می کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ سینا صدوقی رئیس توسعه سواحل مکران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از ظرفیت اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان های زرآباد، کنارک و چابهار گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. Care به عنوان یکی از اعضای شورای توسعه سواحل مکران در نظر دارد برای ایفای نقش خود بر تامین مالی پروژه های اقتصادی و توسعه ای در منطقه تمرکز کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ظرفیت بکر و منحصر به فرد سواحل مکران و اهمیت استفاده از این فرصت ها، گفت: پس از جلسات متعدد در تهران با وزارت اقتصاد، هیئتی متشکل از معاونین مدیران عامل هلدینگ صبا تامین و شرکت تامین سرمایه امین وابسته به شستا برای آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری به این منطقه سفر کردند.

رئیس توسعه سواحل مکران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این سفرها با حضور اقشار مختلف مردم به صورت مستمر ادامه دارد و در پایان جلسه مدل ورود شرکت ها و سرمایه گذاران به منطقه مشخص می شود. “

صدوقی گفت: در این سفر هیئت از باغات موز شهر زرآباد، ساک درک، مجتمع کشت و صنعت مکران و پروژه فولاد و پتروشیمی بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید