سواحل مکران; ظرفیت های بالقوه در پایتخت دریایی کشور/ چابهار، زیرساخت ها و توسعه صنعتی باید تسریع شود

ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785049

سعید محمد از سواحل مکران به عنوان یک ظرفیت بالقوه در منطقه آزاد چابهار به عنوان پایتخت دریایی کشور یاد کرد و گفت: زیرساخت ها و توسعه صنعتی چابهار باید تسریع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد پس از پیوستن به چابهار در جمع خبرنگاران گفت: چابهار از نظر روابط مرزی زمینی و دریایی با کشورها ظرفیت بسیار بالایی دارد و سواحل مکران یکی از ظرفیت های مهم این شهرستان است. منطقه آزاد باید نقش مهمی در این منطقه داشته باشد.

وی افزود: با برنامه ریزی هایی که انجام شده فکر می کنم شاهد توسعه مناسب در منطقه آزاد چابهار باشیم که در کنار توسعه صنعتی باید به فکر توسعه فرهنگی این منطقه نیز باشیم.

به گفته مشاور رئیس جمهور، تسریع در توسعه زیرساخت ها و صنعت در این منطقه و استفاده حداکثری از پتانسیل سواحل مکران که در منطقه آزاد چابهار به عنوان پایتخت دریایی کشور وجود دارد، ضروری است.

4c2b0e29 ae10 4e9e b1b4 0b81181bf421 خبر خاکستری

سفر 2 روزه سعید محمد به چابهار

بر اساس این گزارش؛ سعید محمد صبح امروز وارد چابهار شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت. زیرساخت ها و تجهیزات بندری شهید بهشتی و نقطه مرزی دورافتاده ریمدان، فرصت های اقتصادی و پروژه های زیربنایی از برنامه های دو روزه وی برای سفر به چابهار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید