نظام آموزشی کشور نیازمند تحول اساسی است/ دغدغه همیشگی رهبر معظم انقلاب آموزش و پرورش


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818358

یکی از اعضای شورای مناسبت ها گفت: نظام آموزشی کشور نیازمند تحول ساختاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، گلمعلی حداد عادل صبح امروز در دیدار با مقام معظم رهبری در استان یزد با تاکید بر ضرورت تحول در نظام آموزشی اظهار داشت: در نظام آموزشی ما مشکلاتی وجود دارد که یکی از آنها روش کنکور است. این است که هرکس توانایی بیشتری در تست زدن داشته باشد موفق است و این با تفکر همخوانی ندارد.

وی افزود: در شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییراتی در کنکور داده ایم اما باید تعدیل شود و 60 درصد نمره کنکور نتیجه امتحانات دبیرستان باشد و معتقدیم تغییرات ساختاری باید انجام شود. ساخته شده در آموزش و پرورش.

یکی از اعضای شورای تشخیص صلاحیت گفت: رئیس جمهور دارای ویژگی هایی است که از همه مهمتر است که مشغله زیادی دارد و اقدامات مهمی انجام داده است که از جمله آنها می توان به فعال شدن شوراهایی اشاره کرد که مدت هاست تشکیل نشده اند. زمان.”

حداد عادل ادامه داد: همه ما باید رئیس جمهور را همراهی کنیم تا این دولت بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت آموزش خاطرنشان کرد: تنها فردی که از جایگاه آموزش و پرورش آگاهی کامل دارد، رهبر معظم انقلاب هستند و همواره دغدغه این موضوع را دارند.

حداد عادل در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عملکرد شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: شورای ائتلاف با همه کاستی هایی که دارد، به دیدگاه رهبری نزدیکتر است و لازم است از این ائتلاف حمایت شود. در استان ها.”

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید