نظر حسن روشن درباره نتیجه دربی

نظر حسن روشن درباره نتیجه دربی

حسن روشن پیشکسوت استقلال که سابقه گلزنی برای پرسپولیس را نیز در کارنامه فوتبالی خود دارد در گفت و گو با خبرورزشی درباره دیدار پرسپولیس و استقلال، وضعیت روحی و روانی دو تیم و نحوه قضاوت داور دربی صحبت کرد. زیباتر بود

به عنوان اولین سوال؛ چه نتیجه ای را برای دربی پیش بینی می کنید؟

پیش بینی نتیجه این مسابقه بسیار سخت است. شاید چون ما استقلالی هستیم باید بگویم استقلال می برد اما در کل می خواهم بگویم هم استقلال و هم پرسپولیس در این دیدار به میدان می آیند تا نباختند.

تو چی میگفتی

ممکن است یکی از دو تیم گل بزند و سپس تیمی که گل زده حمله کند و دو گل دیگر بزند یا برعکس. باید دید روحیه بازیکنان دو تیم چقدر بالاست که البته با حضور تماشاگران و تغییرات زیادی که در هر دو تیم به وجود آمده، پیش بینی آن دشوارتر می شود.

احتمال برد کدام تیم را بیشتر می دانید؟

فکر می‌کنم استقلالی‌ها چون نمی‌خواهند جایگاهشان در بالای جدول به خطر بیفتد، با ترس بیشتری بازی می‌کنند و در چنین مسابقاتی تیمی که با ترس بازی می‌کند خطرناک‌تر می‌شود. معمولا تیمی که با غرور وارد چنین مسابقاتی می شود و نترسد بیشتر می بازد.

تاکتیک ها و روش های بازی هر دو تیم چگونه است؟

گفتم هر دو تیم می آیند تا نباختند. بنابراین به احتمال زیاد با دو هافبک دفاعی در زمین حاضر خواهند شد که نشان می دهد نمی خواهند ببازند.

مهمترین انگیزه پرسپولیس در این بازی چیست؟

مطمئنا با اختلاف 6 امتیازی امیدشان به قهرمانی کم شده و حتی با یک پیروزی هم شاید نتوانند قهرمانی را ادامه دهند اما امیدوارند در این دیدار حتی در پایان فصل و ادامه مسابقات پیروز شوند. از مسابقات، آنها هنوز استقلالی هستند نتایج خوب نبود، لااقل به هواداران خود بگویید که حالا که ما قهرمان نشدیم، در عوض استقلال را شکست دادیم و بگذارید آنها درباره این احمق ها بخوانند. وگرنه استقلال نشان داد که اگر با همین شرایط ادامه دهد امسال قهرمان می شود.

قاضی در این بازی چه نقشی می تواند داشته باشد؟

امیدوارم داور بازی نکنه!

منظورت چیه؟

یعنی مدام بازی نمی کند تا بازی را متوقف کند. مطمئنا این دو تیم در دربی فوتبال روان و سریعی به نمایش می گذارند و سودهای بیهوده داوری می تواند زیبایی دربی را از بین ببرد.

تماشاگران در این دیدار چقدر تاثیرگذار هستند؟

خیلی خوبه که بعد از مدتها اومدن. باید صبور باشند و جو ورزشگاه را بر هم نزنند. چون باز هم می توانند بگویند بیننده نمی آید. همچنین مسائل و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید تا خدای ناکرده شب عید کسی از این بیماری لعنتی امیکرون مریض نشود.

دیدگاهتان را بنویسید