نقشه های دشمنان نقش بر آب شده و محکوم به شکست است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب; معند در خصوص اتفاقات اخیر و هدف قرار دادن اغتشاشگران با حمایت و برنامه ریزی جریان های مخالف گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون در تقابل کامل با جبهه استکبار به رهبری آمریکا و متحدانش در جهان و منطقه بود. و تاکتیک های مختلف ترور و انفجار تا بحث تجزیه کردستان که در دستور کار دشمن قرار گرفت و به طور کامل به شکست منجر شد.

وی ادامه داد: هر روز سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی و گسترش آن دشمن را عذاب می دهد و همه روش ها را برای مقابله با جمهوری اسلامی امتحان کرده اند و همه محکوم به شکست هستند.

نظری خاطرنشان کرد: آخرین الگوهای دشمن دامن زدن به این تفکر است که مردم از نظام فاصله گرفته اند و با تبلیغات امپراطوری رسانه ای خود به نام مردم به دنبال جایگزینی برخی افراد و عوامل خودخوانده هستند اما این نقشه ها شکست خورد، به زودی شکست خواهند خورد.

این نماینده مجلس گفت: اتفاقات بعد از فتنه 88 در موارد بنزین یا مشکلات اخیر زیاد طول نکشید و با سرعت زیاد به حاشیه رفتند و مقیاس جمع آوری شد و خیلی زود صف مردم از اینها جدا شد. مردم.

وی تصریح کرد: در موارد اخیر اقدامات دشمن مانند آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، حمله به آمبولانس و نیروی انتظامی باعث شد مردم خیلی زود با این افراد مرزبندی کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس افزود: برخی از سران این جریان ها از طریق گروهک های ضد انقلاب در منطقه و اقلیم کردستان و برخی از آنها از طریق سازمان منافقین و سلطنت طلبان اداره می شدند. این افراد را جدا و دارای حد و مرز در نظر بگیرید.

نظری تاکید کرد: این اغتشاشات و حوادثی که هر چند روز یکبار اتفاق می افتد عملاً نظام را مصونیت می بخشد و باید گفت که حوادث اخیر نیز یادآور پاسداشت انقلاب اسلامی است، نظام جمهوری اسلامی بسیار ریشه دارتر از چنین چیزی است. اقدامات خرابکارانه البته این مشکلات منجر به آسیب به اموال عمومی می شود و آسیب به روح مردم یکی از پیامدهای آن است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت و حضور مردم در میدان نشان داد که این گونه حوادث و اغتشاشات هیچ مانعی از سوی مردم ندارد و این موضوع نیز مانند سایر اغتشاشات مرتفع خواهد شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید