قرآن خط قرمز همه مسلمانان جهان است/ ملت ایران نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898436

مولوی یونس چاهانی با تاکید بر اینکه قرآن کریم خط قرمز همه مسلمانان جهان شیعه و سنی است، گفت: اگر یک مسلمان ایرانی متدین باید از جان و مال خود بگذرد. اما از دین و کلام خدا و توهین به دین و دین الهی دور نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; پس از مرگ مهسا امینی، ماجرای جعلی مرگ این دختر کُرد، با انتشار اخباری مبنی بر مرگ وی بر اثر ضرب و شتم با فیلم های دوربین مداربسته پلیس، رسوا شدند، اقدامی جدید و کمپینی را در نظر گرفتند. قرآن را بسوزانید و آیات حجاب را پاره کنید!

مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان; وی درباره کمپین آتش زدن قرآن و پاره کردن آیات حجاب گفت: این اقدامات توسط رسانه های بیگانه و دشمنان آنها انجام می شود. چون می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

امام اهل سنت صحرای ناگین فهرج ادامه داد: جرج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا وقتی می خواست به آیات قرآن بی احترامی کند، زبانش بی زبان بود و این حادثه می تواند درس عبرتی برای همه سران کفر باشد. .




مسئولان باید با مخالفان حجاب برخورد کنند/ کمپین پاره کردن آیات حجاب اقدام رسانه های معاند است.

وی بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: «ما قرآن را نازل کردیم و تنها ما آن را حفظ می کنیم». مانند بسیاری از حوادث و وقایع مانند آتش سوزی، می بینیم که خانه و مکانی در حال سوختن است، اما قرآن نمی سوزد; زیرا حامی قرآن کریم خداوند است.

مولوی شاهیکی با بیان اینکه مسئولان باید جلوی تشویش کنندگان جامعه را در این زمینه بگیرند، گفت: کشور و حکومت ما اسلامی است و از مسئولان خواستار پیگیری این امور هستیم.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فخرج تصریح کرد: توصیه من به بانوان رعایت حجاب است. چون رعایت حجاب اسلامی موضوع مهمی است و ما به نام نظام و دین شهید دادیم و هشت سال در پاسداری مقدس سپری کردیم و این مملکت را به راحتی به دست نیاوردیم.


مشکلات و فضای داخل کشور نباید به دست دشمنان بیفتد

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با را آرمان; وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف خود به تبلیغات فرهنگی متوسل می شوند و تبلیغات فرهنگی بهترین وسیله برای دستیابی دشمنان نظام اسلامی است. امروز فضای مجازی با ابعاد وسیعی که دارد در اختیار دشمن قرار گرفته است و تلاش و تلاش می کنند تا ذهن جوانان ما را منحرف کنند.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت با اشاره به حادثه رخ داده برای مهسا امینی ادامه داد: این حادثه در هر کشوری ممکن است رخ دهد و نیروی انتظامی حق مشارکت در فعالیت های مربوط به آن را دارد. برای جلوگیری از شرارتان. ضربه بزنید و جلوی بدخواهان را بگیرید و این ویژگی نیروهای امنیتی ما برای جلوگیری از بدخواهان برای دشمنان ما بسیار خسته کننده است.

وی بیان کرد: ما این مسائل و مشکلات را در داخل حل خواهیم کرد و نباید به دشمنان جا بدهیم و انشالله همانطور که از حوادث مختلف به سلامت عبور کرده ایم از این حادثه نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.




قرآن خط قرمز همه مسلمانان شیعه و سنی جهان است/ ملت ایران نقشه های دشمنان را خنثی می کند

مولوی چاهانی تصریح کرد: جوانان ما بیدار و کاملاً آگاه به واقعیات هستند و فعالیت هیچ یک از نیروهای امنیتی ما به ضرر برادران و خواهران ما نیست. بلکه آنها دلسوز ما هستند و اگر مردم قدرت ها را از آن خود بدانند و به آنها کمک کنند مشکلی پیش نمی آید.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت افزود: اگر مشکلی پیش بیاید و داخل بخواهند از همدستی دشمنان خارجی بهره ببرند، ملت ما بیدار است و نقشه دشمن را خنثی می کند و نمی کند. اجازه بخواهید تا دشمن از آب تیره ماهی بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه قرآن خط قرمز همه مسلمانان جهان شیعه و سنی است، گفت: اگر مسلمان ایرانی متدین باید از جان و مال خود بگذرد. اما از دین، کلام خدا، توهین به دین و دین خدا دور نخواهد شد و اینها خطوط قرمزی است که هر ایرانی برای حفظ آن از قرآن اهل بیت علیهم السلام تلاش خواهد کرد. و معارف اسلامی.

مولوی چاهانی تصریح کرد: توصیه من به نهادهای امنیتی این است که تا آخر عمر با منکرات مخالفت کنند و حریم و حریم قرآن کریم را حفظ کنند و همانطور که نگذاشتند قرآن هتک حرمت شود به خود اجازه ندهند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید