نقش بی بدیل و همه جانبه بسیج در ساختن ایران قدرتمند و مقتدر


ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912942

فریدیان گفت: ایران قدرتمند و مقتدر با حضور مردمی بصیر و آگاه ساخته می شود و در این میان نقش فرهنگی و تربیتی بسیج به عنوان مجموعه ای منسجم از مردم با فضای معنوی می تواند بی بدیل و همه جانبه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم فریدیان سروستانی فرماندار شهرستان سروستان در گفت و گو با شیرازه اظهار داشت: بسیج به عنوان نهادی زاده و زاییده انقلاب اسلامی می تواند نقش ارزنده و ماندگاری در عرصه های فرهنگی، تربیتی، اخلاقی و دفاعی ایفا کند. و ایجاد ساختارها و سازوکارهای زیربنایی را ترسیم کند که در نهایت موجب ارتقا و اعتلای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی افزود: ایران قدرتمند و مقتدر با حضور مردمی بصیر و آگاه ساخته می شود، در این میان نقش فرهنگی و تربیتی بسیج به عنوان مجموعه ای منسجم و با فضای معنوی می تواند بی نظیر و جامع باشد.

این مسئول تصریح کرد: مجموعه بسیج با ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار، ایثار، شهادت و تبیین روحیه جهادی به ویژه در بین جوانان کشور می تواند سلامت نظام اداری، اجتماعی و اقتصادی را تضمین کند. انقلاب اسلامی و بسیاری از ساختارها برای اعتلای ایران قدرتمند.

وی همچنین به برنامه های مهم هفته بسیج در شهرستان سروستان اشاره کرد و گفت: بیش از 100 برنامه در پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان در حال انجام است.

فریدیان گفت: بیش از 10 یادواره شهدا در هفته بسیج در نقاط مختلف شهرستان سروستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله فوتبال، دوومیدانی، پیاده روی و … از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است و اجتماع باشکوه بسیجیان 14 آذرماه با حضور گسترده و گسترده برگزار می شود. حضور پرشور این عزیزان

فرماندار سروستان از اجرای برنامه های فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی در هفته بسیج خبر داد و افزود: برای محرومیت زدایی، رزمایش بزرگ فاطمیه با حضور گروه های جهادی در روستاها برگزار می شود و جهادگران بسیجی به ارائه خدمات به مردم می پردازند. مردم در مناطق مختلف

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید