سجادی: در هر شرایطی آماده خدمت به ملت شریف ایران باشید/ همه دور هم جمع شده ایم تا ایرانی قدرتمند و مقتدر بسازیم


ساعت: 00:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807490

هفتمین جلسه هیات مدیره وزارت ورزش و جوانان

هفتمین جلسه هیات مدیره وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر سیدحمید سجادی تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این دیدار با سخنرانی حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، تولیت آستان مقدس امام زاده صالح (ع) آغاز شد.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حجت الاسلام احدی مدیرکل دفتر فرهنگی و معتمد کیا مشاور رسانه ای وزیر ورزش، ورزش و جوانان با حضور معاونان وزیر و رؤسا حضور داشتند. وزارت جوانان.

سپس وزیر ورزش و جوانان با استقبال از فرارسیدن ماه رجب و ایام الله دهه مبارک فجر گفت: حضور حداکثری مردم را با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشید.

سید حمید سجادی تاکید کرد: برای پاسداری از خون شهدای انقلاب و هشت سال پاسداشت مقدس، باید تلاش کنیم ضمن تسریع در رشد، توسعه و بالندگی ایران اسلامی، نشاط و نشاط را در دو عرصه ورزشی گسترش دهیم. و جوانی . .

وی افزود: همه باید در هر شرایطی آماده خدمت به مردم شریف ایران باشیم و سفرهای استانی پیش بینی شده برای کارکنان اعم از ورزش و جوانان زمینه ساز خدمت رسانی و اجرای برنامه های تحول باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود با احترام به پیشکسوتان توجه ویژه ای به پیشکسوتان دو حوزه ورزش و جوانان داشت و گفت: در تمرینات دینی و ورزشی ما توجه به بزرگان و پیشکسوتان در بخش های مختلف حائز اهمیت است. به سیاستمداران، مدیران و برنامه ریزان این وزارتخانه به عنوان الگو در خانواده ورزش و جوانان تعمیم یابد.

وی در خصوص انتصاب مدیران جدید وزارت ورزش و جوانان به تعامل، همدلی، انصاف رشد و تعالی ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: همه ما برای یک هدف دور هم جمع شده ایم و این یک ایرانی قوی و مقتدر است. نگرش خاصی دارد.

سیدحمید سجادی در این دیدار به گزارشی از دستاوردهای سفر اخیر خود به المپیک زمستانی به میزبانی چین اشاره کرد و دیدار با مسئولان ورزشی حاضر در این مسابقات را بسیار مثبت خواند.

در ادامه این جلسه معاونان و مدیران حاضر با تشریح برنامه های کاری خود به تشریح مشکلات و مسائل پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید