نقش رهبر فرقه افراطی آمریکا را بازی کنید

ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782853

لئوناردو دی کاپریو نقش مردی را بازی می کند که در یک روز 909 نفر را می کشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، لئوناردو دی کاپریو در دوران حرفه ای خود نقش شخصیت های واقعی بسیاری را ایفا کرده است. از فرانک آبگینیل جنایتکار در “اگر می توانی مرا بگیر” تا سیاستمدار جی ادگار هوور در “جی ادگار” تا دلال فاسد جردن بفورد در “گرگ وال استریت”.

حالا این بازیگر 46 ساله برنده اسکار می خواهد یک نام شناخته شده و البته جنجالی دیگر را به این لیست اضافه کند و آن شخص جیم جونز، رهبر یک فرقه مذهبی افراطی در آمریکا است.

این پروژه که داستان جونز را به تصویر می کشد، توسط اسکات روزنبرگ از سری Venom و Jumanji نوشته شده و توسط استودیو Emjim خریداری شده است. دی کاپریو با جنیفر دیویسون از طریق شرکت خودشان Ipin V تولید خواهد کرد.

جونز به عنوان رهبر یک گروه مذهبی معروف به معبد مردم، مسئول یکی از بزرگ‌ترین مرگ‌های دسته‌جمعی در تاریخ است. در 18 نوامبر 1978، او یک خودکشی دسته جمعی را ترتیب داد که در آن 909 نفر در جانستون کشته شدند.

بسیاری از پیروان جونز او را به خاطر اشتیاق و توانایی ظاهری اش در درمان و تقویت باورهای مردم دوست داشتند، اما بسیاری نیز می گفتند که او برای پیروانش پارانوئید و آزاردهنده است.

داستان او الهام بخش بسیاری از کتاب ها، مستندها و برنامه های تلویزیونی ویژه بوده است که جدیدترین آنها مستند Truth and Lies 2018: Johnstown, Paradise Lost است که در چهلمین سالگرد این تراژدی منتشر شد.

از دیگر پروژه های جدید دی کاپریو می توان به فیلم “Don’t Look Up” ساخته آدام مک کی برای نتفلیکس اشاره کرد که در آن با جنیفر لارنس همکاری کرد. او همچنین اخیرا با رابرت دنیرو در فیلم «قاتلان ماه گل» همکاری کرد و دوباره با مارتین اسکورسیزی همکاری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید