نماز جمعه نماد مقاومت چندین ساله مردم ایران است/دشمن از این جامعه می ترسد


ساعت: 17:36
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884740

امام جمعه شهرکرد گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب نماز جمعه است که دشمنان نظام و انقلاب به شدت از آن هراس دارند.

به گزارش راه دانا به نقل از جهانبین نیوز; حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونم نماینده فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در خطبه های ظهر جمعه در شهرکورد با اشاره به 11 آیه از قرآن گفت: در این آیات به این موضوع اشاره کرد. اهمیت اجتماعات مسلمانان که مهمترین آنها در روز جمعه و نماز جمعه است.

وی به اهمیت این اجتماعات که مهمترین اجتماعات مسلمانان است اشاره کرد و گفت: متأسفانه عده ای نماز جمعه را ترجیح نمی دهند.امام جمعه در سالروز عملیات مرصاد و افشای طرح آمریکایی ها شهرکرد گفت: این عملیات باعث رسوایی آمریکایی ها شد که با 5 هزار کشته و زخمی از منافقین حمایت کردند و در نهایت ناکام ماندند.

امام جمعه شهرکرد شعارها و سخنان دشمن را توخالی دانست و گفت: دشمنان ندانند که مومنان قلب خود را تسلیم قدرت الهی کرده اند و با قدرت پیش می روند.

وی گفت: سوره حل عطا برای خانواده نازل شده است و نباید اجازه دهیم ادعاهای پوچ شیطانی بنیان خانواده ما را سست کند زیرا خانواده یکی از ارزش های مهم دین ماست.

نکونام روز مبخله را یکی از دلایل محکم و قابل اعتماد برای صحت تشیع دانست و اظهار داشت: اگر با این اعتقاد وثاقت علی را پذیرفته اید نشان داده اید که بدون منطق و دلیل صحبت نمی کنید و این همان چیزی است که قرآن از مؤمنان انتظار دارد.

امام جمعه شهرکرد در پایان افزود: شعارها و سخنان دشمن پوچ است زیرا غیرمنطقی است و دل به قدرت های باطل می زند، غافل از اینکه مؤمنان به قدرت خداوند اعتماد کرده و با قدرت پیش می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید