نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ در شیراز گشایش یافت

نوزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مخابرات، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و موبایل، علاوه بر ششمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند، دوربین های مدار بسته امنیتی و مدار بسته و نمایشگاه تخصصی با موضوع الزامات ارزهای دیجیتال بلاک چین، که به اختصار ITEX 1402 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

محسن نهاوندی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ITEX 1402 گفت: امروزه فناوری اطلاعات یکی از مهم ترین عوامل تحول و توسعه در قرن بیست و یکم محسوب می شود که تمامی ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: باید توجه داشت که اقتصاد دیجیتال امروزی به چند فناوری کلیدی وابسته است که شامل اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و میکروالکترونیک می‌شود که متولیان را ملزم به نگاه تولید محور به این فناوری‌ها می‌کند. در این صورت بازار این فناوری ها از بین خواهد رفت.

وی در ادامه سخنان خود این نمایشگاه را فرصتی برای آشنایی با آخرین پیشرفت های فناوری اطلاعات و ارتباطات می داند که در آن می توان از محصولات و خدمات جدید و متنوع فناوری اطلاعات از جمله رایانه، مخابرات، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، موبایل استفاده کرد. او به نکات برجسته ارزهای دیجیتال و بلاک چین، تلویزیون های مدار بسته و سیستم های هوشمند اشاره کرد.

نهاوندی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آزمایش محصولات و خدمات در حوزه فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: حضور متخصصان در نمایشگاه ITEX 1402 این فرصت را برای عموم مردم فراهم می کند تا دانش خود را نسبت به این حوزه افزایش دهند.

در ادامه مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس از حضور گرم و صمیمانه مردم تقدیر و تشکر کرد و کار نمایشگاه ITEX 1402 را رسما افتتاح کرد.

این نمایشگاه تا جمعه 24 آذرماه از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس دایر است.

برگزاری راهپیمایی دهه فاطمیه همزمان با نمایشگاه ITEX 1402.

در حاشیه نمایشگاه ITEX 1402، دسته عزاداری دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) از ورودی سل حافظ آغاز شد.

بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان نمایشگاه بین المللی فارس می توانند علاوه بر بازدید از نمایشگاه از خدمات فرهنگی و مذهبی ارائه شده در این موکب بهره مند شوند.



آیا این خبر مفید بود؟