نمایشگاه بازسازی عملیات غرور آفرین کربلای 5 در چابهار آغاز به کار کرد


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913183

خدا رحم سارانی گفت: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس نمایشگاه بازسازی عملیات کربلای 5 در شهرستان چابهار برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خدارحم سارانی فرمانده سپاه چابهار در گفتگو با خبرنگار عصرهامون گفت: در چهارمین روز از هفته بسیج برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود که مهمترین آن بازسازی کربلای 5 است. عملیات در این شهر

وی با بیان اینکه عملیات کربلای 5 در دی ماه سال 65 انجام شد، تصریح کرد: این عملیات که یکی از پیچیده ترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود که موفق شد بخش بزرگی از تجهیزات دشمن عراقی را منهدم کند، شوکه کننده بود. صدام رئیس جمهور فقید عراق

وی با بیان اینکه این عملیات با نقش محوری سپاه پاسداران و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران موفقیت آمیز بود، تصریح کرد: در این عملیات 150 کیلومتر از خاک ایران آزاد شد و رزمندگان اسلام توانستند خود را به دروازه های شرقی برسانند. بصره و فاو و جزیره ام الرصاص را هم آزاد کنید.

فرمانده سپاه چابهار با بیان اینکه این نمایشگاه که بازسازی شده است گوشه کوچکی از رشادت های رزمندگان دفاع مقدس در عملیات کربلای 5 است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با به کارگیری برنامه های نسبتا واقعی و برخی کنترل شده است. انفجار، حسی را القا می کند که اکنون این عملیات مایه مباهات شهروندان و بازدیدکنندگان است.

سارانی با بیان اینکه از امروز تا پنج روز آینده دایر است، تصریح کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 الی 18:30 است و بازدید برای عموم شهروندان و علاقه مندان رایگان است.

سرصفحه پیام/

دیدگاهتان را بنویسید