نمایشگاه تجهیزات ورزشی در زنجان برپا می شود

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801576

نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با اشاره به برنامه های هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان گفت: نمایشگاه عرضه و فروش محصولات ورزشی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نرگس رمضانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه و برنامه فروشگاهی هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه و برنامه فروشگاهی ارتقای سلامت و آمادگی جسمانی شهروندان زنجانی است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به ارزیابی و ارزیابی سلامت شهروندان می پردازد، تصریح کرد: شرایط حضور شهروندان و داوطلبان متعاقبا اعلام خواهد شد.

نائب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه این برنامه با حمایت های لازم از سوی دستگاه های مختلف ادامه خواهد داشت، گفت: در این نمایشگاه مشاوره ورزشی، تغذیه ورزشی و سلامت ارائه می شود.

رمضانی با بیان اینکه غرفه هایی برای فروش محصولات ورزشی در این نمایشگاه وجود خواهد داشت، افزود: غرفه هایی با ورزش هایی که شهروندان اطلاع چندانی از آنها ندارند در این نمایشگاه برپا می شود.

وی با بیان اینکه قصد داریم رشته برایتون یکی از رشته های اصیل ایرانی را گسترش دهیم، افزود: این رشته یکی از رشته های ایرانی است که در حال حاضر هیچ کشوری نتوانسته آن را به نام خود ثبت کند.

نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان گفت: متأسفانه در دنیا روندی وجود دارد، هر کشوری که ایران شروع می کند یک کشور به نام خود ثبت می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه افراد 2 تا 90 سال می توانند بدون محدودیت جسمی این ناحیه را انجام دهند، ادامه داد: این امر در درمان بیماران مبتلا به سرطان و ام اس تاثیر زیادی دارد.

رمضانی با بیان اینکه دوره مربیگری برایتون تا قبل از نوروز در زنجان برگزار می شود گفت: دوره آموزش دارت درجه 3 نیز میزبان زنجان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از 11 تا 18 بهمن ماه پیش نیاز تمرین در تمامی رشته های ورزشی تحت عنوان مربی تمامی رشته ها وجود دارد، ادامه داد: در اسفندماه دوره آموزشی پارکور برای پایه سوم برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید