نمایشگاه کتاب تبریز نقطه عطف تحولات فرهنگی آذربایجان شرقی بود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هجدهمین نمایشگاه کتاب تبریز نقطه عطفی در توسعه فرهنگی استان است، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج کتابخوانی و کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان بوده است. ، که با استقبال خوبی روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

تراب محمدی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و یازدهمین نمایشگاه مطبوعات استان گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات تبریز امسال با وجود کمبود اعتباری که مورد پذیرش قرار گرفت، در فضای ساختاری جدیدی برگزار شد. مقامات.» یک کشور بود.

وی با اشاره به برگزاری چندین نمایشگاه، برنامه و همایش مهم در استان در سال جاری افزود: تمامی این برنامه ها اعتبار ویژه ای را می طلبد که هیچ کدام ردیف بودجه مجزا و از مسئولیت های اجتماعی سازمان ها و نهادها ندارند. دریافت شده است.

محمدی با اشاره به اینکه توسعه روزافزون فضای مجازی نمی تواند جایگزین کتاب شود، گفت: برای آشنایی بیشتر جامعه با حوزه فرهنگ باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه توسعه یابد.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه مطبوعات در استان گفت: خبرنگاران و خبرنگاران آذربایجان شرقی از برترین های کشور هستند و فعالان زیادی در این عرصه در روزنامه های معتبر کشور حضور دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین به آمار بالای رسانه های استان اشاره کرد و گفت: رسانه های استان اعم از خبرگزاری ها، سایت های خبری و مطبوعات رشد آماری داشته اند اما از نظر کیفیت، تغییرات عمیقی را در این زمینه که نیاز است ندیده ایم، در این زمینه گام های موثر و بهتری بردارید.



آیا این خبر مفید بود؟