نمایش «چمن بازمانده» البرز به جشنواره تئاتر فجر راه یافت


ساعت: 14:55
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919480

وادی زاده گفت: «علیرضا دانستن فر» از استان البرز با اجرای «چمن بازمانده» برترین رتبه بازیگری جشنواره سوادی عشق کشور را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی وادی زاده، رئیس انجمن تئوری بسیج هنرمندان استان البرز وی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: علیرضا دانستن فر با اجرای چمن بازمانده از استان البرز موفق به کسب رتبه برتر بازیگری جشنواره سوادی اسخ در کشور شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره 690 گروه نمایشی از سراسر کشور حضور داشتند که از این تعداد 24 گروه به مرحله نهایی راه یافتند.

وادی زاده افزود: در این جشنواره نمایش «چمن بازمانده» از استان البرز به طور مستقیم به جشنواره تئاتر فجر راه یافت و امیدواریم نماینده استان نیز در این جشنواره بدرخشد.

این مسئول گفت: جشنواره تئاتر بسیج پس از چند سال وقفه در استان البرز برگزار شد و دو گروه نمایشی برگزیده جشنواره استانی به بخش کشوری جشنواره سودای عشق راه یافتند و یک گروه در بخش خیابانی جشنواره کشوری برنده شدند. جایی.

وی بیان کرد: امیدوارم مسئولان استانی به ویژه مسئولان فرهنگی البرز از نظر هنری و هنری بتوانند شرایط و امکانات را برای رشد و شکوفایی استعدادهای هنری استان در سراسر کشور فراهم کنند.

وادی زاده ادامه داد: بسیج هنرمندان استان البرز در نظر دارند با تقویت انجمن هنرهای هفت گانه و با آموزش و استعدادیابی زمینه شکوفایی هنر هنرمندان کشور را فراهم کنند.

این مسئول در نهایت خاطرنشان کرد: باید با حمایت و فراهم کردن بسترهای لازم جایگاه واقعی هنرمندان را در البرز ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید