نماینده اردکان وعده افشای آلودگی هوای استان یزد را داد/ مسئولان استانی اجازه کار در تنگناها را نمی دهند!

ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800943

محمدرضا دشتی گفت: بدینوسیله از همه مسئولان استانی می خواهم با تجربه بهتر و نداشتن نگاه منطقه ای رویه خود را در توسعه صنایع اصلاح کنند و اجازه ندهند کار در گلوگاه رها شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا دشتی سخنگوی اردکان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا از درگیری استان یزد با آلودگی هوا یزد و اشکذر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا خبر داد.

دشتی با بیان اینکه استان یزد دیگر ظرفیت پذیرش هیچ صنعت آلاینده ای را ندارد، تاکید کرد: هنوز هیچ سند نظارتی وجود ندارد که مسئولان استانی را به برنامه کارشناسی در این زمینه سوق دهد و این در حالی است که آلودگی هوا کم و بیش کل استان یزد را تحت تاثیر قرار می دهد.

آلودگی صنایع تیشه ای ریشه در گردشگری یزد دارد

سخنگوی اردکان گفت: متأسفانه امروز شهرهایی که آلودگی ندارند به بهانه توسعه به سمت صنعتی شدن و آلودگی محیط زیست سوق پیدا می کنند و همه غم مسئولان منطقه بدون توجه به دغدغه های زیست محیطی توسعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه صنعت گردشگری از ظرفیت بی نظیری برای توسعه استان برخوردار است، ادامه داد: با توسعه صنایع در سراسر استان یزد، موضوع صنعت گردشگری استان یزد زیر سوال رفته و متأسفانه با استنکاف رهبری موجود. .

دشتی بیان کرد: باید از روی حب و بغض منطقه ای سند آمایش سرزمینی تدوین شود تا استان یزد حتی در شهرهایی که آلایندگی کم و ناچیز است دیگر نیازی به توسعه صنایع آلاینده نداشته باشد.

استان یزد نیازی به مدیریت دستوری ندارد

سخنگوی اردکان اذعان داشت: برخی از سیاسیون استان را اداره می کنند که در آینده نزدیک آباد نخواهد شد و این به دلیل نگاه سیاسی و منطقه ای مردم است.

وی افزود: تمام تلاش خود را می کنیم که استان یزد بدتر از وضعیت فعلی نشود، اما اگر این شرایط بحرانی بحرانی تر شود و رویه ها تغییر نکند، قطعا با رسانه ها صحبت خواهم کرد و به مردم می گویم که چه چیزی نگویند. “من خواهم گفت.

دشتی در پایان با بیان اینکه محیط زیست استان یزد نیازی به مدیریت دستوری ندارد، گفت: از همه مسئولان استانی می‌خواهم با تجربه بهتر و عدم نگاه منطقه‌ای، رویه‌های خود را اصلاح کنند و اجازه ندهند کار در تنگنا رها شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید