نماینده ای به شدت از واردات خودروهای فرسوده گلایه می کند: این توهین به مردم است

نماینده ای به شدت از واردات خودروهای فرسوده گلایه می کند: این توهین به مردم است

روز جدید : رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی واردات خودروهای فرسوده را توهین به مردم و افت تولید خواند و گفت: زیر نظر کمیسیون صنعت و معدن هستند.

«عزت الله اکبری تالارپشتی» گفت: در جلسه امروز وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی، یعنی. اتوبوس های شهری، برون شهری، مینی بوس، کامیون، کامیونت و تراکتور با حضور علی نیکزاد نایب رئیس مجلس و نمایندگان خودروسازان، وزارتخانه های صنعت و معدن، تجارت، راه و شهرسازی، کشور و… مورد بررسی قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت دوازدهم اجازه واردات کامیون های فرسوده را داده است که انتظار می رود دولت سیزدهم از این امر جلوگیری کند، افزود: کشنده و ….

وی افزود: در این شرایط انتظار می‌رود دولت با برنامه‌ریزی مناسب و اقدامات فوری به نیاز کشور به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل پاسخ دهد تا اجرای این مهم از یک سو، سازوکار تقویت تولیدکنندگان را فراهم کند. منابع مالی لازم از سوی دیگر باید سازوکاری ایجاد شود تا رانندگان بتوانند به راحتی خودروهای سنگین را خریداری کنند و دچار مشکل نشوند.

آوردن ماشین دست دوم توهین به مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی واردات خودروهای فرسوده در کشور را توهین به مردم و ضرر تولید خواند و ادامه داد: شما امنیت ندارید. زیرا قطعات مورد نیاز خودروی آنها به سختی پیدا می شود.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس گفت: در این جلسه مقرر شد وزارتخانه های صمت، راه و شهرسازی و کشور تا هفته آینده جمع بندی های لازم را انجام داده و بسته پیشنهادی تصمیمات نوسازی حمل و نقل را به اقتصاد ارسال کنند. شورا برای تصویب به کمیسیون صنعت و معدن ارسال می شود.

اکبری تالارپشتی خاطرنشان کرد: در ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و تبصره 14 قانون بودجه سالانه سهمی برای نوسازی حمل و نقل پیش بینی شده است و دولت باید از این فرصت ها برای انجام اقدامات لازم برای نوسازی حمل و نقل استفاده کند. ناوگان

دیدگاهتان را بنویسید