نماینده مجلس: مسمومیت سریالی طلاب قم مشکوک است/ دانش آموزان دیروز برای هفتمین بار مسموم شدند

نماینده مجلس: مسمومیت سریالی طلاب قم مشکوک است/ دانش آموزان دیروز برای هفتمین بار مسموم شدند

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس درباره مسمومیت دانش آموزان مدارس قم گفت: مسمومیت دانش آموزان مدارس قم مشکوک است و تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی، بهداشت و درمان، پلیس و آتش نشانی در تلاش هستند تا منشا این مسمومیت را پیدا کنند. مسئله.

نماینده قم در شورای اسلامی با مشکوک خواندن مسمومیت سریالی دانش آموزان قمی گفت: دانش آموزان روز گذشته برای هفتمین بار در قم مسموم شدند.

احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه) در خصوص مسمومیت دانش آموزان مدارس قم گفت: مسمومیت دانش آموزان مدارس قم مشکوک است و تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی، بهداشتی و درمانی، پلیس و آتش نشانی در حال بررسی موضوع هستند. منشاء این موضوع

وی ادامه داد: با وجود اینکه جلسات متعددی برگزار شده اما هنوز نتوانسته اند دلیل ابلاغ را اعلام کنند و منشا این مشکل هنوز مشخص نشده است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: نظرات مختلفی در حال بیان است. وزیر آموزش و پرورش به من گفت استنشاق آمونیاک است و دیگری می گوید استنشاق دی اکسید کربن است که از سیستم گرمایشی مدرسه است اما هنوز علت دقیق آن به ما گفته نشده است.

امیرآبادی با بیان اینکه آیا علت این حادثه مسائل امنیتی بوده است، گفت: از وزرای بهداشت، درمان، درمان، آموزش و اطلاعات درخواست کردیم که به مجلس پاسخ دهند اما جلسات مستمری در خصوص بحث های کلی، امنیتی و اطلاعاتی و تجهیزات پزشکی استان داشتند. ، اما هنوز نتیجه قطعی ندارد.

وی گفت: این حادثه مشکوک است. روز گذشته برای هفتمین بار طلاب در قم مسموم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید