نمی توانم مدال المپیک پاریس را پیش بینی کنم / برای مسابقات جهانی کشتی آماده هستم


ساعت: 12:01
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894334

پاک ترین ها مدال رنگارنگ المپیک را می گیرند.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک در کشتی آزاد گفت: خود را برای مسابقات جهانی آماده می کنیم و شرایط خوبی دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن یزدانی دارنده مدال طلای جهان و المپیک در کشتی آزاد در حاشیه مراسم مدال آوری کمیل قاسمی گفت: در فدراسیون جهانی نفراتی نداشتیم که این اتفاقات بیفتد، امیدواریم شاهد نباشیم. دیگر از این قبیل اتفاقات و اینکه بچه ها موفق می شوند پرچم کشور ما را به اهتزاز درآورند و با زیباترین مدال ها مردم را خوشحال کنند. تبریک به کمیل قاسمی که بعد از سالها این مدال را کسب کرد. این روندی بود که طی شد و این مدال شایسته آقای کامیل است.

رقیب طلایی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی درباره آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی و وضعیت اردو گفت: شرایط خوب است. تنش در اردوی قبلی به پایان رسید. به مرحله ریکاوری می رویم و برای مسابقات جهانی آماده می شویم. من هم در شرایط خوبی هستم، اما همه چیز در مسابقات مشخص می شود.

یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا از این پس می توان مدال طلای المپیک پاریس را گرفت، گفت: هر چه خدا بخواهد. شما نمی توانید آینده را پیش بینی کنید، اما اگر نایب قهرمان جمهوری خواهان را کسب کنم، سعی می کنم زیباترین مدال را کسب کنم.

وی در مورد اینکه آیا دادن طلای المپیک به قاسمی می تواند نماد ورزش پاک باشد، خاطرنشان کرد: بله همینطور است و با این حرکت نشان دادند پاک ترین ها مدال رنگارنگ المپیک را می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید