نهمین رزمایش سفره احسان در خراسان جنوبی اجرا می شود/ توزیع 33000 بسته پروتئین


ساعت: 15:05
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920024

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی:

موسوی از اجرای رزمایش نهم سفرا احسان در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این رزمایش همزمان با دهه فاطمیه آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سید مجتبی موسوی از اجرای نهمین رزمایش سفره احسان در خراسان جنوبی امروز دوشنبه خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای این مانور، 132 هزار و 500 کیلوگرم بسته پروتئینی به ارزش حدود 6 میلیارد تومان برای خانواده های بی بضاعت خانواده های بی بضاعت این شهرستان به بهره برداری رسید. استان توزیع می شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: این بسته ها در بین نیازمندان اعم از زنان سرپرست خانوار، مادران شیرده و باردار، ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و افراد کم توان توزیع می شود. خانواده های درآمدی با درآمد در استان.

وی با اشاره به اینکه هر بسته حاوی 4 کیلوگرم مرغ است که بین نیازمندان توزیع می شود، خاطرنشان کرد: همچنین این رزمایش همزمان با دهه فاطمیه آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

موسوی در پایان گفت: در راستای اجرای این طرح، بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری اقشار مردمی، افراد محروم مناطق کم برخوردار استان را شناسایی کرد. گروه های جهادی و مساجد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید