نه بزرگ دراگان اسکوچیچ به پالفوس ایران

نه بزرگ دراگان اسکوچیچ به پالفوس ایران

مدیران باشگاه فولاد خوزستان پس از حذف تیم خود از لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جانشینی برای جواد نکونام هستند و به نظر می رسد عمر حمیدرضا رجبی سرمربی موقت در تیم فولاد یک مسابقه بیشتر نباشد اما پس از آن عملکرد قابل قبول شاگردانش مقابل الهلال عربستان، او دیگر به احتمال زیاد سکاندار فولاد نخواهد بود. نام مربیان مختلفی در اطراف باشگاه فولاد پخش شده است که گفته می شود در فهرست نهایی مدیران باشگاه قرار دارند و فولاد به گزینه های داخلی و خارجی نگاه می کند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که تجربه موفقی در فوتبال خوزستان داشت و روزهای نسبتا خوبی را در تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد سپری کرد، یکی از مطرح ترین گزینه های مد نظر مدیران باشگاه است. باشگاه فولاد خوزستان و آنها پس از قبول استعفای نکونام، با اسکوچیچ وارد مذاکره شدند تا بتوانند نظر مساعد سرمربی کروات را برای بازگشت به اهواز و قبول مدیریت فولاد جلب کنند.

سرمربی سابق تیم ملی پس از اینکه توانست تیم ایران را به جام جهانی 2022 قطر برساند، آرزوی حضور در جام جهانی را داشت و جای خود را به کارلوس کی روش داد و اسکوچیچ به دور از مربیگری تاکنون به عنوان مربی فعالیت نکرده است. مربی ارشد برای نزدیک به 6 ماه.

اسکوچیچ پس از دریافت پیشنهاد از سوی مدیران باشگاه فولاد به آنها اعلام کرد که با توجه به اتفاقات و شرایط چند ماه اخیر و برکناری جنجالی اش از مدیریت تیم ملی، در حال حاضر علاقه ای به حضور در فوتبال ایران ندارد و تمایلی ندارد. به عنوان جانشین جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان کار کند. شروع و فعالیت مجدد به عنوان سرمربی در تیم فولاد.

دراگان اسکوچیچ در دوران حضورش در فولاد خوزستان در 69 بازی کاپیتان سرخپوشان اهواز بود که در 2 فصل حضور در فولاد در لیگ برتر و جام حذفی موفق به کسب 27 برد و 18 تساوی و 24 باخت شد. اسکوچیچ تصمیمی برای افزایش خود ندارد. تعداد حضور روی نیمکت فولاد خوزستان 3 رقمی شد و پاسخ منفی او به پیشنهاد فولاد باعث شد تا مدیران این باشگاه به دنبال گزینه های دیگری باشند.

اسکوچیچ البته تجربه بسیار بهتری از حضور در تیم های ملی ایران و صنعت نفت آبادان نسبت به فولاد خوزستان دارد و به نظر می رسد قصد تغییر رکوردش را ندارد. او به عنوان سرمربی تیم ملی در 18 مسابقه 15 برد به دست آورد و با یک تساوی و دو شکست از سمت خود کنار رفت. سرمربی کروات در مدت حضور خود در آبادان در 19 بازی با صنعت نفت نتایج خیره کننده ای به دست آورد و توانست 10 برد و 6 تساوی را با زردپوشان آبادانی تجربه کند و تنها 3 باخت در کارنامه خود با تیم صنعت نفت آبادان به چشم می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید