نوری: استقلال یک سر و گردن از پرسپولیس و سپاهان بلندتر است

وی افزود: به نظرم استقلال ساپینتو این روزها خیلی خوب کار می کند و شرایط قهرمانی را دارد اما حواشی و مشکلاتی که گریبانگیر این تیم شده می تواند در دراز مدت مشکل ساز باشد.

پیشکسوت آبی ها درباره روحیه تیمی استقلال پس از مشکلات اخیر افزود: بازیکنان بسیار شاد و با روحیه بازی کردند. در مجموع، این تیم از نظر فنی جا افتاده است و ساپینتو ترکیب تیم را پیدا کرده و بازیکنان دوباره پا به میدان گذاشته اند. محبی، کایدی، سیلوا و یاماگا عملکرد خوبی دارند. همه بازیکنان فوتبال با توجه به مشکلاتی که دارند با تمام قدرت و تعصب به میدان می روند و این یک امتیاز مهم برای تیم است. اگر مشکلی نباشد استقلال می تواند جام را بالای سر ببرد. امیدوارم این مشکلات مانعی برای استقلال در راه قهرمانی نباشد.

نوری درباره باخت این تیم در پایان نیم فصل و سپس درباره بردهای بعد از آن گفت: شاید بتوان گفت این شکست ها زمینه ساز پیروزی های بعدی شد. بازیکنان بعد از این بازی ها به خود آمدند. بازیکنان پس از این دو بازی به روند صعودی بازگشتند. با این حال، این فوتبال و شکست است. استقلال هم در آن بازی ها شکست خورد. خدا را شکر بازی ها با موفقیت استقلال برابر شد و با تمام احترامی که برای تیم ها قائل هستیم، استقلال شایسته ترین تیم برای تکرار است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: شانس قهرمانی استقلال بسیار زیاد است. 100% هواداران باید امیدوار باشند. بازی های تیم های دیگر را هم می بینم اما باید بگویم استقلال بهتر از تیم های دیگر کار می کند. آنها در زمین حریف استقلال نیستند و بازیکنان با تمام وجود همه را شکست دادند. دربی مسابقه تعیین کننده ای است و تاثیر آن در قهرمانی بسیار زیاد است. امیدوارم این دیدار با پیروزی تیم استقلال مقابل پرسپولیس به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید