نوسازی ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده درون‌شهری در تبریز

شهردار تبریز اعلام کرد؛

شهردار تبریز از نوسازی 1700 تاکسی فرسوده از ابتدای اجرای این طرح تاکنون با هدف رسیدن به 3 هزار تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

یعقوب هوشیار در جریان بررسی سیاست ها و پیشنهادات راهبردی شورای اسلامی شهر در تدوین برنامه و بودجه سال 1403 شهرداری تبریز اظهار داشت: پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر موجب رفع نقاط ضعف شهرداری تبریز می شود. بودجه سال آینده

وی افزود: از ابتدای دوره ششم تاکنون اقدامات قابل توجهی در حوزه های مختلف از جمله پسماند انجام شده است.

وی با اشاره به طرح توسعه فیبر نوری تبریز نیز اعلام کرد: در سال آینده شاهد تحول در حوزه هوشمندسازی شهر خواهیم بود چرا که 100 کیلومتر فیبر نوری در شهر به بهره برداری رسیده است.

شهردار تبریز با اشاره به تکمیل و بهره برداری از ساختمان بحران در سال آینده گفت: تاکنون با حمایت شورای اسلامی شهر رکوردی در نوسازی تاکسی های فرسوده شهری به ثبت رسیده است. نوسازی 1700 تاکسی و هدف ما تا پایان امسال نوسازی 3000 تاکسی است.

وی با اشاره به توسعه در حوزه ورزش تبریز در سال آینده خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه زیرساخت های ورزشی منجر به بروز استعدادهای ورزشی و تشکیل تیم های بزرگ می شود.

وی تاکید کرد: تبریز در سال جاری اولین رکورد ملی در رشته ورزش همگانی را کسب کرد.

هوشیار با اشاره به توجه به معضل آب در شهرداری تبریز اذعان داشت: ابتدا شهرداری تبریز با حفر چاه های جذبی و حذف نمک پاشی در سطح شهر و سپس با مساعدت استاندار آذربایجان شرقی، منابع آبی غرب شهر تبریز انجام شد. تبریز برای توزیع در شرق منتقل شد بیلان آب باید در محدوده مناطق سرسبز انجام شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در تبریز در سال آینده گفت: تبریز در سال آینده با حمایت شورا گام های خوبی در زمینه سرمایه گذاری برخواهد داشت.



آیا این خبر مفید بود؟