نوسان تیم ملی والیبال با تغییر بازیکنان طبیعی است/ در هفته دوم لیگ ملت ها پیشرفت کردیم


ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879081

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه نوسانات تیم ملی با تغییر بازیکنان طبیعی است، گفت: تیم ملی در هفته دوم لیگ ملت ها نسبت به هفته اول پیشرفت خوبی داشت و امیدوارم. این روند ادامه دارد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تقوی با تحلیل عملکرد تیم ملی والیبال ایران در دو هفته پایانی لیگ ملت های 2022، افزود: فدراسیون دو کار را با هم انجام داد، یکی جوانان در ملی پوشان. تیم ایرانی که بسیار مورد توجه قرار گرفت. البته در ستاد فنی فعلی یک مربی بدنساز از لهستان داریم اما این مربی وظایف مشخصی دارد.

وی با تاکید بر اینکه منطقی است بعد از گذشت چند سال از حضور تیم ملی والیبال با نسل طلایی در لیگ ملت ها، ملی پوشان برای تغییر ترکیب تردید کنند، گفت: هماهنگی کادر فنی با تیم مهم است. .

دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به نتایج و عملکرد تیم ملی در دو هفته لیگ ملت ها گفت: تیم ملی در هفته دوم لیگ ملت ها نسبت به هفته اول پیشرفت خوبی داشت. و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.”

وی به سختی کار تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها اشاره کرد و گفت: تیم ملی در هفته سوم سخت تلاش می‌کند تا با تیم‌های ایتالیا، صربستان و لهستان رقابت کند اما اولویت فدراسیون است. آماده سازی و افزایش لذت آنهاست.» در مسابقات پیش رو از جمله مسابقات جهانی مردان اوقات خوشی داشته باشید.

وی حضور شایسته در بازی های المپیک 2024 پاریس را هدف نهایی فدراسیون برای آماده سازی تیم ملی برای رویدادهای مختلف دانست و گفت: باید همیشه به تیم ملی والیبال امیدوار بود. اینکه بگوییم بازیکنان آماده و هماهنگ هستند به این معنا نیست که انتظار پیروزی نداریم. درست است که می خواهیم تیم به اهدافش برسد، اما برد و باخت در مسابقات هم مهم است.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید