نوع پیشرونده؛ حلقه مفقوده فعالان مجازی کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 09:32
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894619

از این منظر که نتیجه آن یک فعالیت مؤثر و پیشرونده در فضای مجازی است، ناخودآگاه مولفه هایی را هدف قرار می دهیم که در تضاد با یک زندگی مجازی سالم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس 1 ، دنیای جدیدی که این روزها در اطراف ما و در جغرافیای ناهمگون فضای مجازی ایجاد شده است از ناشناخته هایی می گوید که گاه در کنار برخی از فعالیت های ما پنهان می مانند.

شاید بتوان این جمله را به گونه ای تفسیر کرد که ناخودآگاه از این دیدگاه که نتیجه آن یک فعالیت کارآمد و پیشرونده در فضای مجازی است، به سمت برخی مولفه های مخالف زندگی مجازی سالم حرکت کنیم.

هر یک از ما که اکنون در عرصه مجازی هستیم، با داشتن شخصیتی مجازی، زندگی مجازی خود را هر روز توسعه می دهیم، توده هایی که مولود فعالیت ما در عرصه مجازی خواهند بود.

برای اکثر والدین اتفاق افتاده است که فرزندانشان گاهی چنان غرق بازی هایی می شوند که ممکن است برای گروه سنی آنها مناسب نباشد، ترویج خشونت عواقب پیچیده ای را در آینده آنها ایجاد می کند و اولین قربانیان این روند همان والدینی هستند که این روزها به راحتی کنار بچه هایشان می نشینند و بازی هایشان را تماشا می کنند.

تصور کنید با افزایش سن در نسل‌های گذشته، فحاشی برخی چیزها نسبتاً منسوخ شده است، و اکنون فحاشی آن چیزها در سنین پایین به نسل‌های جدید نفوذ می‌کند.

به عنوان مثال، فرزند شما که در حال حاضر در حال انجام یک بازی خشن است و اهداف تیراندازی او در آن بازی ها نوزادان دو و سه ماهه و غیره هستند، تحت آموزش های ذهنی قرار می گیرند که البته شامل فعالیت های خشونت آمیز در تخیل او می شود. علل

این القای ذهنی بعد از 3، 5 یا حتی 10 سال ظاهر می شود که والدین مسائل سخت را با فرزندان خود در میان می گذارند و این تصویر ایجاد شده در آن سال ها می تواند این امر را تجلی و کنترل کند.کودکان سخت می شوند.

حال می توان ریشه برخی درگیری ها در استان را زمانی فهمید که این موارد زیر پوست در سکوت نهادهای حفاظتی رخ می دهد.

قبل از اینکه بسیاری از مسائل دیگر بخواهند بسیاری از امکانات این فضا را از ما بگیرند، باید زودتر فکری به حال آن شود.

محمود محمدی; کاوشگر فضای مجازی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید