رعایت اخلاق حرفه ای حلقه مفقوده فوتبال است


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906338

برگزاری مراسم افتتاحیه اولین اجماع نمایندگان کمیسیون اخلاق در استان ها

رئیس کمیته اخلاق در مراسم افتتاحیه همفکری نمایندگان اخلاق استان گفت: حمایت از اخلاق حرفه ای در فوتبال حلقه مفقوده ای است که باید با همفکری و هم افزایی در مسیر رشد و توسعه آن گام برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر یونس اسدی مقدم رئیس کمیته اخلاق ضمن خیرمقدم به روسای کمیته های اخلاق استانی و حاضرین گفت: کمیته اخلاق با هدف اعتلای اصالت و پاسداشت نام نیک فوتبال در کشور و بین المللی و همچنین در جهت وحدت و انطباق با استانداردها و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در سال 1993 و در بین شعب قضایی فدراسیون بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال تأسیس شد.

وی گفت: سالم سازی محیط ورزش فوتبال، کمک به سلامت مسابقات و حصول اطمینان از نتایج سالم، تلاش برای خوشنامی فوتبالیست های کشور، پاکسازی فوتبال از آلودگی ها، توسعه ارتباط سالم بین همه عوامل ورزش فوتبال و حمایت از اخلاق. فوتبال حرفه ای اعم از مسئولان، بازیکنان و همچنین دلالان و واسطه های رسمی در رابطه با موارد تخلف از قوانین اخلاقی و رفتاری که ممکن است به اصالت و اعتماد به فوتبال کشور لطمه بزند، از اهداف کلی و اصلی این کمیسیون است تا اقدامات لازم را در راستای تحقق این هدف انجام دهد. آن را داریم

رئیس کمیته اخلاق در پایان گفت: هدف ما از برگزاری این کارگاه به روز رسانی و هم افزایی برای تعامل هر چه بیشتر و ایجاد روند رو به رشد و همچنین حمایت از اخلاق حرفه ای است که به نظر من حلقه مفقوده ای در این زمینه است. فوتبال. امیدوارم با مطالب ارائه شده به شما عزیزان از این پس شاهد پیشرفت روزافزون فوتبال کشور از سوی کمیته اخلاق باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید