ما در بحث فرهنگ باشگاهی خیلی عقب هستیم/ بی اطلاعی از مسائل فرهنگی حلقه مفقوده فوتبال ماست


ساعت: 11:09
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881057

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: حلقه مفقوده فوتبال ما عدم توجه به مشکلات فرهنگی است و اگر با عینک تیز نگاه کنیم از این مشکلات در فوتبال زیاد داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر در نشست مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش با نمایندگان فرهنگی باشگاه های لیگ برتر فوتبال گفت: باید خیلی خلاصه بگویم که از نظر وضعیت بسیار عقب هستیم. مسائل فرهنگی در باشگاه ها، یک سری اتفاقاتی که برخلاف مسائل فرهنگی رخ می دهد، بیشتر در رسانه ها مطرح می شود، اینها مطرح می شود و کارهای خوبی که در بحث فرهنگ و برخورد عادلانه در لیگ ما انجام می شود، خیلی کم دیده می شود.

وی ادامه داد: در تمام دنیا اتفاقات فرهنگی و مسائلی که در حول و حوش فوتبال رخ می دهد در حال افزایش است و به همه نشان می دهد. قبل از مسابقه کسانی را می آورند که شرایط خاصی دارند و در رسانه هایشان اینقدر به کارهای بزرگی می پردازند که در بحث فرهنگی باشگاه ها انجام می شود که گاهی فراتر از فوتبال است اما متاسفانه در ایران این کار را نمی کنیم. خواهش من این است که به این مسائل توجه بیشتری داشته باشیم و عزیزانی که در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند، علاوه بر کارهای خوبی که در بحث فنی انجام شده است، به بحث های فرهنگی نیز توجه بیشتری داشته باشند. حلقه مفقوده فوتبال ما توجه نکردن به مشکلات فرهنگی است و اگر با عینک تیز نگاه کنیم از این مشکلات در فوتبال زیاد داریم. باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقات مثبت دیده و رسانه ای شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: وقتی اتفاق خوبی در جامعه فوتبال بیفتد نگاه ها به فوتبال تغییر می کند و می توانیم از این فرصت ها برای توسعه فوتبال و ورزش خود استفاده کنیم.از همه عزیزان عذرخواهی می کنم کار فرهنگی انجام می دهیم. ، زمانی که قرآن و سرود پخش می شود باید با بهترین کیفیت پخش شود و امیدوارم چنین اتفاقی در فدراسیون فوتبال رخ ندهد. خدا کنه همه ما شرایط خوبی برای فوتبال کشورمون فراهم کنیم. خواهش من این است که ما مسائل فرهنگی را مطرح کنیم زیرا همه ما نقش مهمی در فوتبال این کشور داریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید