نکوداشت آیت الله شاهچراگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد / راه اندازی 5 طرح نیمه تمام فرهنگی و هنری


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844473

فرشید فلا گفت: مراسم تجلیل از عالم زنده ی مسلمین حجت الاسلام والمسلمین شاهچراگی فردا پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در نشست خبری برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان را برای اصحاب رسانه تشریح کرد.

فرشید فلا در این نشست با بیان اینکه حضور وزیر در برنامه های متعدد به ویژه مراسم نکوداشت آیت الله شاهچراگی انجام می شود، گفت: ارزیابی و تکریم دانشمندان زنده نیازمند فرهنگ و فرهنگ ارشادی در استان سمنان است که نکوداشت علما و استان سمنان برگزار شود. مشاهیر استان به طور مستمر در دستور کار قرار خواهند گرفت.

وی همچنین اذعان داشت: تمرکز بر مناطق کم برخوردار تدبیر دولت سیزدهم است و بر این اساس 5 طرح نیمه تمام فرهنگی هنری در منطقه ایوانکی، آرادان، بیارجمند، شهمیرزاد و کلاته با وام 76 میلیارد تنی اجرا می شود. شروع شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برخی از این پروژه ها سال ها پیش مرمت شد اما متاسفانه نیمه تمام ماند و در آن سال ها پیشرفت چندانی نداشت و برای هر کدام در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، دو پروژه دیگر دیباج با وام حدود 6 میلیارد تومان و تالار مرکزی سمنان با وام حدود 360 میلیارد تومان در نظر گرفته شد و البته پروژه دیباج امسال به طور کامل افتتاح می شود و اولین. فاز تالار مرکزی . .

وزیر مسئول دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد در فکر بازدید از نمایشگاه سفالگران سمنان و حضور در جمع فعالان دامگان و فرهیختگان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب این شهرستان بود.

به گزارش فلا، پنجمین دوسالانه کتاب استانی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد و با ارزیابی 17 اثر برگزیده از نویسندگان مطرح استانی برگزار می شود.

وی با حضور در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی موسوم به آهوان، برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد را به پایان رساند و افزود: 45 هزار محتوا به این جشنواره ارسال و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

به گزارش فلا، این جشنواره ساعت 21 در تماشاخانه سمنان برگزار می شود و 17 نمایش در بخش حرفه ای و 30 نمایش در بخش عمومی نمایش داده می شود.

لازم به ذکر است آیین نکو توسط حجت الاسلام شاهچراگی با حمایت نماینده ولی فقیه حجت الاسلام متی و با حمایت معاونت فرهنگی و جهت یابی استان سمنان برگزار شد. فردا پنجشنبه در سالن هلال احمر استان سمنان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید