نکونام برای پیوستن به استقلال ریسک نکرد


ساعت: 21:24
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876888

کامران منزوی گفت: نکونام برای حضور در استقلال ریسک نکرد در حالی که فصل گذشته این ریسک را کرد و جواب گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامران منزوی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی شبکه خبری تهران وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران پس از جدایی فرهاد مجیدی گفت: متاسفانه استقلال او وضعیت خوبی ندارد و با رفتن فرهاد روزهای نقل و انتقالات به سرعت می گذرد و تیم رقیب (پرسپولیس) استخدام و استقلال او هنوز سرمربی ندارد!

وی افزود: البته سردار آجورلو با درایت و اقتدار شرایط استقلال را برعهده دارد و قطعا بهترین سرمربی را برای این تیم انتخاب خواهد کرد و استقلال تهران با جذب بازیکنان مورد نیاز فصل را مقتدرانه آغاز خواهد کرد.

یکی از اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه وقت به ضرر استقلال تلف می شود، درباره گزینه های پیشنهادی مانند خوزه مورایس و الکساندر نوری برای حضور روی نیمکت استقلال گفت: گزینه هایی که به آن اشاره کردید، هستند. قطعا واجد شرایط نشستن روی نیمکت استقلال هستند و مربیان بزرگی هستند. اما اینها حدس و گمان است و تا قطعی شدن نمی توان نظر قطعی داد و این گزینه ها فقط بازی اسمی است.

منزوی یادآور شد: نکونام بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال بود چرا که بازیکنان استقلال را به خوبی می شناخت و می توانست تیم خوبی برای فصل آینده بسازد اما در نهایت برخلاف مجیدی که سال گذشته ریسک کرد و جواب گرفت، قبول نکرد. اما نکونام این ریسک را کرد. انجامش نده.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده مشخص نیست، در حالی که سرمربی آینده باید در مورد کادرفنی تصمیم گیری کند و مدیریت نمی تواند دخالت کند. البته مربی خارجی نیاز به زمان دارد تا افکارش را روی استقلال اعمال کند، بنابراین هواداران باید صبور باشند.

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران افزود: هرکسی که سرمربی استقلال می شود باید بدون حاشیه کار کند و مزیت مربی خارجی این است که بر خلاف مربی داخلی، حاشیه نشین نیست و فقط برای کار به ایران می آید. مربی ای که می تواند تیم را به حاشیه براند.”

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید