انتخاب محبوب استقلال و نکونام در یک قدمی پیوستن به پرسپولیس است

انتخاب محبوب استقلال و نکونام در یک قدمی پیوستن به پرسپولیس است

یک روز پس از قرار گرفتن کمال ساغم نیا در لیست مازاد پرسپولیس، پرسپولیسی ها با سعید عزت اللهی تماس گرفتند و او در موقعیتی قرار دارد که به سرپوشان پایتخت بپیوندد.

البته پیگیری این خبر نتیجه موثق و نهایی ندارد اما خبرنگار ما شنیده است که سعید عزت اللهی برای پیگیری روند کسب رضایت به دانمارک رفته است.

نکته مهمی که شاید از شواهد محکمی برای احتمال این انتقال باشد این است که عزت اللهی معمولا به این سرعت در اردوی پیش فصل تیمش ظاهر نمی شود اما حالا به سرعت به وایل رسید.

باشگاه پرسپولیس به سعید پیغام داده است تا به هر طریق ممکن رضایت نامه او را بگیرد و در آینده این باشگاه رقم مورد نظر را به قراردادش اضافه کند.

نکته دیگر اینکه قرارداد او در دانمارک فقط شش ماه اعتبار دارد و به همین دلیل ویل ترجیح می دهد با گرفتن مبلغی از این ستاره خود را رها کند و سود مالی هم بگیرد.

صحت ادعای پرسپولیس برای نهایی شدن این انتقال تا چند روز دیگر مشخص می شود، اما جالب است بدانید سعید که هر فصل به سرعت هرگونه اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال را تکذیب می کرد، این بار ترجیح داد تا تکلیف منتظر بماند. مشخص شد این نشان می دهد که این بار بیش از یک شایعه است.

به نظر می رسد حداکثر تا هفته آینده تکلیف این انتقال مشخص شود اما پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که برخلاف تکذیب رضا درویش، این بمب دانمارکی به طور کامل راه اندازی شده و زمان بندی شده است.

البته سعید عزت الهی از تیم های حاشیه خلیج فارس و پرتغال هم پیشنهاد دارد و پیشنهاد تمدید با وایله را در چنته دارد و طبیعتا اولویت اولش حضور در اروپا یا حداقل دستمزد بالاتر در خارج از کشور برای سقوط خواهد بود. لیگ ایران

دیدگاهتان را بنویسید