نگاه فرهاد مجیدی به استقلال مثل سکوی پرتاب است

نگاه فرهاد مجیدی به استقلال مثل سکوی پرتاب است

محمد نوری بازیکن سابق استقلال از جدایی فرهاد مجیدی به شدت ناراحت شد. او این بار در گفتگویی سرگشاده به انتقاد از مجیدی و برخوردش با استقلال و هوادارانش پرداخت که در ادامه می خوانید:

فکر می کردی فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی از این تیم جدا شود؟

ابتدا باید برای دومین بار قهرمانی استقلال را به همه هواداران تبریک بگویم و از ارائه کارهای مدیریتی و فنی خسته نباشید. اما معلوم شد فرهاد مجیدی بین پول و عشق پول را برای هواداران انتخاب کرده است. شاید دستمزد او در استقلال چند برابر باشد اما هواداران استقلال ارزش بیشتری داشتند و حضور در کنار این افراد صدها برابر آن پول ارزش داشت.

تو چی میگفتی

این افراد مجیدی را به بازگشت به ستاد فنی استقلال دعوت کردند و از او به هر نحو ممکن حمایت کردند. من به شخصه از مجیدی ناراحتم. همه استقلالی ها در این مدت شاهد بوده اند و از فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال حمایت کرده اند و فحش می دهند اما من به عنوان سرمربی استقلال از مجیدی حمایت کردم تا باعث افتخار استقلال شود. مردم هم همین کار را کردند. آنها هم صمیمانه از کادر فنی استقلال حمایت کردند اما حالا که این رفتار را می بینیم شاکی هستیم.

نگاه فرهاد به استقلال مثل سکوی پرتاب است. او پول را به تیم ما ترجیح داد / آخه اینها بی جواب نمی مانند / برای خدا اولین بار نیست که استقلال را ترک می کنم

دلیل اصلی ناراحتی شما چیست؟

این اولین باری نبود که فرهاد مجیدی در چنین شرایطی از استقلال خدا جدا می شد. او پیش از این با جدایی ناگهانی از استقلال قهرمانی تیمی را از دست داده بود. با خود می گفتیم مجیدی جوان است و شاید می خواهد از نظر مالی یا فوتبالی پیشرفت کند اما حالا که سنش بالا رفته و باتجربه شده است، می پرسیم. چرا در این شرایط استقلال را تنها گذاشتی و رفتی!

شاید به خاطر مشکلات مالی و پیشرفت در کارش. اینطور نیست؟

اگر مجیدی در استقلال می ماند هر چقدر می خواست به او پول می دادند. علاوه بر این، استقلال اسپانسرهای قدرتمندی دارد که می توانند نیازهای مالی فرهاد مجیدی را برآورده کنند. از طرفی اگر بماند و نتایج خوبش در آسیا را با استقلال تکرار کند، می تواند با قراردادهای خیلی بهتر به تیم های دیگر برود. اما او کار بسیار بدی انجام داد. که البته در سال های بعد او را به یکی از طرفداران این نمایش تبدیل کرد.

آیا قبول دارید که مجیدی شاید می خواست در کارش به صورت حرفه ای پیشرفت کند؟

قبل از مجیدی دیدیم استراماچونی با جدایی از استقلال چه نتایجی با تیم قطری داشت. تیم جدید الغرافه قطر بود که هم از نظر مالی و هم به عنوان بازیکنان تیم یازدهم امارات شرایط بسیار بهتری داشت. اگر استراماچونی در استقلال استرا شد به خاطر حمایت هواداران بود و اگر مجیدی در استقلال استقلالی شد باز هم با حمایت هواداران و پیشکسوتان بود. متاسفانه مشخص می شود فرهاد مجیدی هر وقت می خواهد جاه طلب باشد مدتی به استقلال می آید و آن را نقطه شروع خود می بیند.

به نظر شما چه زمانی باید این موضوع به اعضای تیم اعلام می شد یا به پیشکسوتان و باشگاه؟

نمی دانم، اما اگر قبل از مهمانی گفته بودم که او می خواهد برود، 5000 نفر به ورزشگاه نمی رفتند. مجیدی پول را انتخاب کرد و از ذهن هواداران پاک نخواهد شد. در این چند روز بسیاری از هواداران استقلال اشک ریختند و از این موضوع ناراحت بودند. آنها گفتند یک بار دیگر مشخص نیست چه کسی سرمربی تیمشان می شود و چه نتایجی در انتظار تیمشان است. آنها امیدوار بودند این تیم خوب در سال آینده بهتر از این تیم بدرخشد. شک نکنید این افراد بی پاسخ نخواهند ماند. به هر حال اگر در این فصل از مجیدی حمایت می کردیم، وظیفه ما بود، چون از سرمربی استقلال حمایت کردیم. چون از فردا از سرمربی جدید حمایت خواهیم کرد. استقلال برای ما مهم است و به همین دلیل از تیم محبوب خود حمایت می کنیم. برای مجیدی در تیم جدید آرزوی موفقیت داریم.

دیدگاهتان را بنویسید