نگرانی جدی برای ستاره ملی پوش پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مس رفسنجان به امتیاز 18 صعود کرد تا در هفته نهم لیگ برتر صدرنشین شود.

تک گل این دیدار را یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و با پنج گل آقای گل لیگ برتر شد. پیروزی اقتصادی پرسپولیس در حالی رقم خورد که مس رفسنجان در فصل جاری حتی یک شکست هم نداشت اما تدبیر یحیی گل محمدی باعث سه امتیاز خانگی این تیم شد.

پرسپولیس اگرچه موفق شد اولین شکست فصل را مقابل رفسنجانی به ارمغان بیاورد اما همچنان زیر آتش برخی از پیشکسوتانش قرار دارد. آنها در مصاحبه های خود معتقدند که انتقال توپ از خط هافبک به حمله به کندی و با ضریب خطای بالا اتفاق می افتد. شاید این فکری بود که گل محمدی در دقیقه 60 بازی پنجشنبه گذشته مقابل مس رفسنجان داشت. سرمربی پرسپولیس پس از گذشت دو سوم از بازی، هافبک های بازیساز خود مانند سروش رفیعی و مهدی ترابی را کنار کشید تا محمد عمری در دفاع بیشتر به پرسپولیس کمک کند و امید عالیشاه به عنوان مهاجم سایه پشت لوکادیا قرار گرفت تا از ضد حملات استفاده کند. گرفتن

جدایی ترابی دغدغه جدی هافبک ملی پوش پرسپولیس است. نه تنها تاثیر او در 5 برد پرسپولیس در این فصل بسیار کم بوده، بلکه او را عامل اصلی شکست آن تیم مقابل تراکتورسازی تبریز می دانند.

هافبک مورد علاقه کارلوس کی روش اکنون در آستانه جام جهانی 2022 قطر با کمبود تمرکز در تیم باشگاهی مواجه است و کمترین نشانه هایی از خلاقیت قبلی خود را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید