نیاز به مدیریت میدانی مدیران سواحل مازندران / ورود خودروها به سواحل ممنوع


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881976

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد؛

روح الله سلگی با تاکید بر حضور در محل و کنترل مستمر مدیران ساحلی، نجات جان مسافران را اولویت اول اعلام کرد. وی گفت: تمامی وسایل نقلیه به سواحل مسدود شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; روح اله سلگی عصر امروز در نشست وبینار با استانداران اظهار داشت: استاندار مازندران بر حضور، کنترل زمینی و تداوم کنترل استانداران در مدیریت فرهنگی و اجتماعی سواحل تاکید ویژه دارد. ‏


وی افزود: با توجه به حضور میلیونی گردشگر در استان در روزهای آینده، امنیت مسافران دریایی اولویت اول استان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: استفاده از حلقه های میانی سمن ها و فعالان فرهنگی در شادی و برنامه های فرهنگی در دستور کار استانداران قرار گیرد.

سلاگی تاکید کرد: تمامی ورودی خودروها به سواحل باید مسدود شود و در صورت تخلف خودروی فرد خاطی به پارکینگ منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه غرق شدگان هلال احمر و بسیج باید به سواحل اعزام شوند، گفت: معاونین مدیران تا پایان هفته در سواحل مستقر شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه باید بازارچه های صنایع دستی در سواحل راه اندازی شود، گفت: تیم های نظارتی معاونت سیاسی تا پایان تعطیلات گزارش مفصلی از عملکرد استانداران تهیه می کنند.

سلگی گفت: تمامی رستوران ها و مراکز اقامتی و خدماتی در سه ورودی استان یعنی چالوس، فیروزکوه و هراز (آمل) توسط تیم های نظارتی با حضور فرمانداران کنترل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید