نیاز شیراز به ساخت بیمارستان های هوشمند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد:

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: باید به سمتی گام برداریم که بیمارستان های استان فارس و شهر شیراز، هوشمند سازی شود و خدمات سلامت با بالاترین و به روزترین کیفیت به مراجعان و بیماران ارایه شود و در همین راستا، روند ایجاد بیمارستان های بزرگ هوشمند در شیراز و استان فارس آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با اعضای هیات مدیره خیریه بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) و مدیران این مرکز آموزشی درمانی، با تقدیر از خیرین حوزه سلامت و همراهی آنان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) را بیمارستانی شناخته شده در کشور دانست که به برکت نام حضرت علی اصغر(ع)، به ویژه در دوران شیوع کرونا ویروس، در زمینه ارایه خدمات درمانی به مردم فارس و سایر استان ها، موفق عمل کرده است.

سید وحید حسینی با اشاره به اینکه مجمع خیرین تامین سلامت از فارس و شیراز آغاز شده و پس از آن در سطح کشور تسری یافته است، اقدامات خیرین را موجب خیر دنیا و آخرت برای آنان و برای بیماران، بسیار موثر و راهگشا دانست.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی بیمارستان های زیادی در شهرستان های استان فارس ساخته شده است بر لزوم ساخت بیمارستان های دولتی جدید در شهر شیراز تاکید و اضافه کرد: به برکت حضور اساتید و پزشکان با تجربه و نخبه در استان فارس، بیماران سایر استان های کشور نیز برای دریافت خدمات درمانی به فارس و شیراز مراجعه می کنند و بیش از ۳۰ درصد خدمات حوزه درمان در فارس به مردم سایر استان ها به ویژه استان های جنوبی ارایه می شود.

رئیس دانشگاه با اشاره به ساخت بیمارستان های مدرن و پیشرفته در کشورهای مختلف دنیا گفت: باید به سمتی گام برداریم که بیمارستان های استان فارس و شهر شیراز، هوشمند سازی شود و خدمات سلامت با بالاترین و به روزترین کیفیت به مراجعان و بیماران ارایه شود و در همین راستا، روند ایجاد بیمارستان های بزرگ هوشمند در شیراز و استان فارس آغاز شده است.

لزوم راه اندازی سه هزار تخت بیمارستانی جدید در شیراز برای ارایه خدمات بیشتر به بیماران و مراجعان به بیمارستان ها و مراکز درمانی، دیگر موضوع مورد تاکید سید وحید حسینی در دیدار با اعضای هیات مدیره خیریه بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بود.

حسینی در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت موضوع گردشگری سلامت پرداخت که یکی از نقاط قوت حوزه سلامت فارس و شیراز به شمار می رود و باید تقویت شود.

محمود نجابت مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست هم اندیشی، بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) را مجموعه ای فعال و اعضای خیریه این بیمارستان را در پیشبرد اهداف، پیگیر و همراه خواند که این مرکز را در زمینه خدمت رسانی به بیماران، به مرکزی ویژه و خاص تبدیل کرده است.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید