نیروهای ارتش صهیونیستی در مرز لبنان مستقر شدند

منابع رسانه ای یهودی گزارش دادند که در پی این حادثه راه های این منطقه بسته شده و ایست های بازرسی در مناطق مرزی ایجاد شده است.

ارتش اسرائیل همچنین در 9 شهر مرزی اعلام آمادگی کرده است.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش دادند: از ساکنان شهرک حنیتا در شمال خواسته شد از خانه های خود خارج نشوند و راه های منتهی به آن شهر مسدود شد.

یک روز پس از تهاجم رژیم اشغالگر غزه به نوار غزه در 7 اکتبر، حزب الله لبنان اولین کشور در محور مقاومت بود که رسماً به عملیات تهاجمی الاقصی پیوست و حملاتی را در شمال فلسطین اشغالی انجام داد. پس از مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی فلسطین تبادل آتش روزانه و تقریبا 24 ساعته صحنه بین حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است.

رسانه های یهودی گزارش دادند که از آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده ها پایگاه نظامی آنها هدف حزب الله قرار گرفته است و به همین دلیل، کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو مجبور شد هزاران شهرک نشین را از شمال تخلیه کند، فلسطین اشغال شد و برخی از شهرک نشینان خودشان از منطقه گریختند.

اخیرا رسانه های یهودی فاش کردند که این شهرک نشینان صهیونیست تمایلی به بازگشت به خانه های خود ندارند و می گویند که کابینه نتانیاهو به سرنوشت آنها اهمیتی نمی دهد و آنها را رها کرده است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نیز در سخنرانی اخیر خود گفت: «آنها ما را با تیپ های خسته، شکست خورده و ترسیده در شمال غزه تهدید می کنند. میگیم خوش اومدی کسی که باید از جنگ بترسد اسرائیل و کابینه و شهرک نشینان آن است. 99 روز است که آماده جنگ هستیم و از آن نمی ترسیم و بدون مرز و شرط می جنگیم.