نیروهای مازاد شهرداری قزوین اخراج نمی شوند/ برخی در توسعه بافت تاریخی شهر دخالت می کنند

وی ادامه داد: برای کمربندی نسیم شمال که بزرگترین معضل ترافیکی شهر بود و ماهانه 36 هزار خودرو در آن تردد می کنند تدابیری اندیشیدیم و آن را به خارج از شهر منتقل کردیم. این پروژه با وام 44 میلیارد تنی در 35 روز افتتاح شد. 3 متر به عرض آن اضافه شد.

صباگی گفت: در 5 ماه گذشته در خیابان اصفهان تلفات جانی نداشتیم در حالی که این خیابان پیش از این تلفات زیادی داشته است.


در سال 1401 کلیه پروژه های نیمه تمام دوره قبل به اتمام می رسد


شهردار قزوین افزود: پروژه سبزه میدان که در اواخر دهه 1400 افتتاح شد در ایام نوروز روزانه 4 هزار و 500 نفر جمعیت داشت. باعث افتخار من است که مردم از این پروژه استقبال کردند.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از اماکن تاریخی در تمامی استان ها با خرید بلیط انجام می شود اما در ایام نوروز بازدید از این اماکن را برای جذب گردشگر رایگان کردیم.

این کارمند تاکید کرد: چشم انداز ما برای 4 سال آینده اجرای 100 پروژه است.

شهردار تاکید کرد: در سال 1401 تمامی پروژه های نیمه تمام دوره قبل به اتمام می رسد.


تعهدات قبلی شهرداری ناعادلانه است


صباگی بیان کرد: دلیل استفاده از نیروهای قدیمی در شهرداری این است که اجازه جذب نیروهای جدید را نداریم، البته نیروهای قدیمی هم نیروهای خوبی هستند اما باید آنها را ساماندهی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: اخراج نیروهای مازاد شهرداری که در دوره های گذشته جذب شده بودند توصیه نمی شود و باید با مدیریت صحیح از آنها استفاده بهینه کنیم هرچند جابجایی ها در شهرداری هنوز تمام نشده است.

شهردار قزوین در خصوص بدهی های شهرداری نیز گفت: بدهی های قبلی شهرداری ناعادلانه است و پیگیر آن هستیم و در ماه های آینده مژده به همشهریان ارائه می شود، البته 25 درصد از بدهی های موجود قبل از عیدی پرداخت شده است. “

صباگی گفت: پارک بانوان در جنوب شهر در سال 1401 به بهره برداری می رسد.


فروشندگان مواد باید مصالح را به سوله های خارج از شهر ببرند


وی گفت: میدان خشکبار، میدان تره بار و متریال فروشان باید در سال های آینده جابه جا شوند و مواد فروشان فقط در سطح شهر دفتر داشته باشند و مصالح را به سوله های خارج از شهر ببرند که البته این کار نیاز به سرمایه دارد.

شهردار قزوین گفت: پروژه شهید انصاری را در سفر رئیس جمهور مطرح خواهیم کرد چرا که نباید به بهانه بافت تاریخی شهر مانع رشد جنوب شهر شد، بافت تاریخی شهر عقب نخواهد ماند. .

وی گفت: برای کسب درآمد ثابت مجبور نیستیم مواد خام بفروشیم زیرا سرمایه گذاری های خوبی داریم و قصد داریم از این سرمایه گذاری ها استفاده کنیم.


ما به فکر توسعه هادی آباد هستیم


این مقام مسئول تاکید کرد: هادی آباد مردمانی پرشور و نجیب دارد و اقدامات خوبی برای توسعه این منطقه داریم. صحبت هایی با ادارات مربوطه انجام شد، همچنین 62 هزار متر مربع زمین در این منطقه تملک کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید