نیروهای مقاومت در مبارزه با داعش معادلات استکبار جهانی را تغییر داده اند

سردار محمدرضا فلاح زاده با اشاره به اینکه حضرت سیدالشهدا از بدو تولد تا زمان شهادت مصائب فراوانی را متحمل شدند، افزود: گریه بر امام حسین (ع) به ویژه در ماه های محرم و صفر ثواب و ثواب زیادی دارد. ولى در -مهم حركت در راه امام است.» و مثال زدن آن بزرگوار است.

جانشین فرمانده سپاه قدس با طرح پرسش از چرایی کمک و همراهی رهبر شهدا با امت در قیام عاشورا گفت: تبلیغات یزید و نیاکانش برای جایگزینی اسلام ناب به جای اسلام انحرافی و خشن یکی از عوامل موثر است. در این منطقه. اگر امت امام را یاری می کردند، آن حضرت با دهان تشنه کشته نمی شد و پیکر مطهر صحابه یکی پس از دیگری تکه تکه نمی شد.


داعش برای عبور از ایران وارد صحنه شده بود

فلاح زاده اذعان می کند: سیدالشهداء هدف از قیام خود را احیای سنت رسول خدا (ص)، اسلام ناب محمدی و امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و تلاش امام را در نهادینه سازی اسلام ناب محمدی در اما در برابر این نیت 30 هزار تن از مردمی که به اسلام اموی تسلیم شده اند برای شهادت صف کشیده اند.

این فرمانده سپاه تصریح کرد: صدام افکار وهابی داشت و با شروع جنگ بعثی ها از او حمایت کردند و اگر رشادت های مجاهدان در راه خدا در مناطق فاو، شلمچه و پیشروی غرب و رهبری نبود. امام راحل حتی تا مرز خراسان و سیستان و بلوچستان پیشروی کرد

فلاح زاده گفت: داعش فرزندان ایزدی هستند که برای اسلام ستیزی و گسترش اسلام انحرافی و خشم به سوریه و مناطق مختلف آن آمده اند و بیش از 6000 عملیات انتحاری توسط داعش و پیروانش در سوریه انجام شده است.


ولایتمداری مدافعان حرم باعث شد که در میدان باشند و امنیت کشور را حفظ کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس یادآور شد: داعش زمانی بنگلادش و مراکش را جزئی از جغرافیای قدرت خود می دانست و بی شرمانه تمام شیعیان جهان و ایران را به کشتار تهدید می کرد و امروز امام حتی به نام خود شناخته نمی شود و قدرتی ندارد. .

وی بیان کرد: مردم در دوران حفاظت از حرم، امام و ولی زمان خود را شناختند و به وظیفه خود عمل کردند و با داعش که در شهرها و استان های سوریه و عراق مخالف اسلام ناب محمدی بودند، مبارزه کردند.

جانشین فرمانده سپاه قدس ادامه داد: داعش فرزندان معاویه و یزید بودند و سعی داشتند اسلام را چهره ای خشن، اوباش و ظالم نشان دهند.

سردار فلاح زاده گفت: فاطمیون قهرمان در نقاط مختلف جبهه حرم سوریه و برای آزادسازی مناطق مختلف با داعش جنگیدند. باید گفت که زینبیون، حیدریون، فاطمیون و سپاه ایران پای رهبر انقلاب و سپهبد حاج قاسم سلیمانی جنگیدند و صحنه را تغییر دادند و پیروزی اسلام ناب بود.

بالاخره این مقام امنیتی گفت: تفکر داعش برگرفته از تفکر معاویه و یزیدیان است. اگر رهبر معظم انقلاب، حماسه رزمندگان و ایثار شهدا نبود، داعش از ایران می گذشت و همان بلایی که بر سر عراق و سوریه آورد، بر سر ملت ایران می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید