نیروهای یمنی کنترل ارتفاعات راهبردی البلک در مارب را در دست گرفته اند

ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791328

ارتش یمن در جدیدترین دستاورد خود در مقابله با عناصر متجاوز سعودی موفق شد بر ارتفاعات راهبردی البلک سیطره پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المسیره، سلسله دستاوردهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در نبرد با عناصر متجاوز سعودی در استان و شهر مأرب ادامه دارد. نیروهای یمنی در این نبرد به دستاورد جدیدی دست یافته اند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته های مردمی یمن در جریان نبرد با عناصر سعودی موفق شدند بر ارتفاعات راهبردی البلک در شرق مارب تسلط پیدا کنند. البلک آخرین کوه کشور بود که عناصر متجاوز سعودی در آن مستقر بودند.

اخیراً محمد البهیتی، یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارولا یمن در سخنانی درباره نبرد مأرب گفت: نیروهای مقاومت یمن به پیروزی نهایی در مأرب نزدیک شده اند.

وی افزود: مردم یمن خواهان آزادی هر چه سریعتر مارب هستند. نیروهای مسلح ما برای آزادسازی مارب از سوی مردم تحت فشار هستند. شکست دادن متجاوزان در مارب مانند شکست دادن آنها در جبهه های دیگر است.

البهیتی خاطرنشان کرد: سعودی ها و متحدانشان آگاه هستند که کنترل شهر مارب توسط نیروهای یمنی بدترین سناریو برای آنها است. آزادسازی مارب به محاصره همه جانبه یمن پایان می دهد.

وی گفت: متجاوزان اکنون به دنبال سرپوش گذاشتن بر تهاجم گسترده نیروهای یمنی در جبهه مارب هستند. پیام ما به متجاوزان این است که دیگر نمی توانند ما را محاصره کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید