نیروی کار و سرمایه جوانان موتور محرکه کشور هستند

ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790657

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: نیروی انسانی و سرمایه جوانان دو موتور رشد، توسعه و پیشرفت در راستای اهداف کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار احمد ذوالقدر ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه های استان تهران اظهار داشت: بزرگترین و مهم ترین سرمایه انسانیت، سرمایه و نیروی کار به عنوان ظرفیتی که امکان توسعه، رشد، تعالی، تولید، دانش را فراهم می کند. ، اقتصاد، سیاست، توسعه، حکومت و مبارزه را فراهم می کند.

وی گفت: اگر نیروی کار با انرژی جوان همراه شود، تاب آوری در برابر مشکلات افزایش می یابد و پریدن از سکوهای رشد و مبارزه همراه با رفاه، رفاه و آسایش اتفاق می افتد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: از این رو در نقاطی از انقلاب اسلامی جوانانی بودند که توانستند از ایران در برابر تهاجمات دشمن دفاع کنند، همچنان که بسیاری از فرماندهان دفاع مقدس از دانش آموزان جوانی بودند که ترک تحصیل کردند و به دفاع. “هالی ملحق شد.

سردار ذوالقدر با تاکید بر اینکه موضوع جوانی جمعیت و جلوگیری از رشد سالمندی در کشور نباید مورد غفلت قرار گیرد، افزود: هیچ مانعی بر سر راه نیست، رشد و کمال نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در هیچ حوزه ای از کشور کم و کاستی نداریم، ادامه داد: دستیابی به همه تجهیزات دفاعی ما به یک عامل بازدارنده بزرگ برای دشمن تبدیل شده است که این بازدارندگی بر افتخار ما افزوده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: این ایمان، قدرت و حمایت مردم ماست که به یک عامل بازدارنده بزرگ در کشور تبدیل شده است، لذا امروز استکبار اعتراف می کند که نمی تواند در مقابل ما بایستد. تنها راه جلوگیری از شورش دشمنان در داخل کشور، ارتقای بصیرت عمومی است.

سردار ذوالقدر با تاکید بر اینکه منطق اسلامی و شیعی توانایی اداره ملت ها و دولت ها را دارد، گفت: البته نباید فراموش کرد. کاستی ها و مشکلاتی وجود دارد که در صورت ایجاد انسجام و اتحاد بین همه مردم، قادر به رفع و رفع آن خواهیم بود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان، افزود: اگر همه در یک جهت باشیم، می توانیم همه آشوب ها، توطئه ها و نقشه های دشمن را به آتش بکشیم.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید