نیمکت آرامگاه های کرج با حکم قضایی جمع آوری شد/ ممنوعیت قرار دادن سنگ های غیر سنتی


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894670

محمد محمودی گفت: دستور قضایی برای جمع آوری نیمکت ها، کتیبه ها و سنگ های نامتعارف صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمودی رئیس سازمان مدیریت قبرستان شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در خصوص گلایه شهروندان در خصوص جمع آوری نیمکت ها گفت: مجوز نصب نیمکت در قبرستان کرج نداریم.

محمودی افزود: خانواده ها قول می دهند در بدو ورود سنگ، کتیبه و صندلی های غیر سنتی را در قطعات قرار ندهند، اما برخی از شهروندان بدون اجازه صندلی در اندازه و رنگ دلخواه خود نصب می کنند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در قطعه ای با 800 قبر انتظارات سایر خانواده ها را به دنبال دارد، گفت: به دنبال اجرای طرحی هستیم تا همه خانواده های متوفی بتوانند از صندلی استفاده کنند و استفاده از این فرصت محدود به آن نباشد. تعداد کمی.

محمودی در ادامه توضیح داد: دو ماه پیش به خانواده متوفیان اطلاع داده شد که تا 24 مردادماه نسبت به جمع آوری نیمکت های شخصی در قبرستان ها اقدام کنند در غیر این صورت سازمان اقدام به جمع آوری تکه تکه می کند.

وی با بیان اینکه دستور قضایی برای جمع آوری نیمکت ها، کتیبه ها و سنگ های نامتعارف گرفته شده است، در بخشی دیگر گفت: برای رفاه حال خانواده های متوفی در کرج به دنبال صندلی و ویلچر هستیم.

محمودی افزود: برای خانواده های کمیته امداد و بهزیستی و مستضعفان قبر رایگان وجود دارد و در حال حاضر حداقل قیمت قبور از یک میلیون و 600 هزار تومان برای هر طبقه شروع و برای قبرهای دو طبقه به 5 میلیون و 900 هزار تومان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید