نیم‌ فصل دوم کلا کار سخت است/ملوان نیم فصل عالی نتیجه گرفته بود

سرمربی پرسپولیس گفت: زیاد فکر نمی کنیم اما سال هاست که این اتفاق می افتد. هر کس هر چه می خواهد می گوید و کسی نیست که جلوی او را بگیرد. امسال نه، فکر کنم یکی دو سالی که قهرمان شدیم، چیزهای بدتری گفته شد. متأسفانه اگر بخواهیم صحبتی داشته باشیم به زودی با هم ملاقات خواهند کرد. ما چندین بار گفته ایم که اگر باید جواب بدهیم، می توانیم جواب بدهیم. از ما خواسته شده که این کار را نکنیم و اشتباه است. ما باید جواب بدهیم و شرایط به گونه ای شده است که هرکس هر چه می خواهد بگوید. هم کمیته انضباطی و هم کمیته اخلاق کاری نکردند که خوب نبود. ما اصلا نمی خواهیم تمرکز خود را از دست بدهیم. امسال ما این کارها را انجام دادیم و یکسری نهادها مثل کمیته انضباطی و اخلاقی هستند که هیچ تعاملی با هم ندارند و کاری می کنند که درباره چیزی صحبت کنند.

حسینی درباره احتمال اینکه پرسپولیس و استقلال فصل را با یک امتیاز به پایان برسانند و اینکه سازمان لیگ تکلیف گلزنی را در خانه یا خارج از خانه مشخص کرده است، گفت: ما اصلا به این مسائل فکر نمی کنیم، هنوز هفت بازی باقی مانده است. ، که یکی دیگر دشوارتر است. ما به آن فکر نمی کنیم. تمام تمرکز ما برای بازی بعدی این است که بتوانیم شرایط خوبی را حفظ کنیم و یک بازی خوب انجام دهیم. ما نمی خواهیم در مورد آنچه که لیگ یا هیچ کس دیگری گفته است صحبت کنیم.

سیدجلال حسینی درباره اینکه تغییرات در پرسپولیس بدون توجه به عملکرد بازیکنان در زمین مشخص است، گفت: بعد از تعطیلات سخت است و بازیکنانی از تیم ملی اضافه کرده ایم. آنها دو بازی سخت انجام دادند. اینها تفکرات سرمربی و تصمیماتی است که می گیرد. امیدوارم همه به ما کمک کنند تا این کار را انجام دهیم و هرکسی که تعویض می شود یا بازی می کند به پرسپولیس کمک کند.

حسینی درباره اینکه مهدی تارتار معتقد بود گل آنها آفساید بوده است، گفت: در بازی قبل هم گفتم کارشناسان بهتر می توانند نظر بدهند. داور خوب بازی کرد یا بد، امیدوارم کارشناسان نگاه کنند و قضاوت کنند.

وی در خصوص میزان رضایت از عملکرد تیم گفت: بعد از تعطیلات شرایط بسیار سختی است. 2 بازی سخت مقابل تیم های خوب ملوان و گل گهر داشتیم. بچه ها تمام تلاششان را کردند. نیم فصل دوم کار سختی بود اما بچه ها با جان و دل بازی کردند و فکر می کنم نتایج خوبی گرفتیم، امیدوارم ادامه داشته باشد.