هادی مقدم دوست فیلم عطر خود را برای جشنواره فجر آماده کرد

ساعت: 12:18
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923627

هادی مقدم دوست پس از 7 سال سومین فیلم خود به نام “آتارالود” را که برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در می آید، به نمایش می گذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی پروژه، هادی مقدم دوست پس از 7 سال آماده نمایش سومین فیلم خود به نام «آتارالود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و تهیه کنندگی سازمان سینمایی سوره است که احتمالاً برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می شود. آشکار شود

اولین تصاویر از مصطفی زمانی و خدا زین العابدین به عنوان زوج هنری این پروژه منتشر شد.

رایحه به نویسندگی حسین حسنی ملودرامی عاشقانه با تلفیقی از رنج، ترس و وجدان است که ادامه دهنده سینمای انسانی مقدم دوست است و چالش های یک زوج خوشبخت را در مسیر تحکیم زندگیشان به تصویر می کشد.

همچنین فهرست کامل بازیگران این فیلم برای اولین بار اعلام شد که به همراه مصطفی زمانی و هدی زین العابدین، کروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی نیز در این اثر سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «پرفیومد» آمده است: «درک و درک زندگی کوتاه، علی که استعداد خوبی در عطرسازی دارد و در آستانه پدر شدن است، با چالش های جدیدی روبرو می شود، او باید در این مدت کوتاه همه شما را برآورده کند. کارهای باقی مانده. کامل…”

برخی از عوامل تولید این فیلم عبارتند از کارگردان: رزبه رایگا، تدوین: مهدی حسینی وند، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی، طراح گریم: محمود دقانی، صدابردار: مهراد ابوالکسمی، طراحی و آهنگسازی: امین شریفی، موسیقی: مسعود سخا دوست، مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی، مدیر تولید: سعید نقدزاده، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، دستیار کارگردان و برنامه ریز: فرانه نصری، دستیار تهیه کننده: حسام پوراسماعیلی ها، سکریتعلی ها، سکرتی ها مدیر : سعید غلامی پشت صحنه عکاس و فیلمبردار : حمید ضرابی طراحی کمپین در آژانس تبلیغاتی سوره مدیر کمپین : وحید محرابیان تبلیغات : ملیک سادات راد روابط عمومی : زهرا دمزآبادی تولید : سازمان سینمایی سوره حوزه هنری.

دیدگاهتان را بنویسید