هایما S7 فروش عالی بدون قرعه کشی فقط برای مادران

هایما S7 فروش عالی بدون قرعه کشی فقط برای مادران

روز جدید گروه صنعتی ایران خودرو از امروز (یکشنبه 17 آبان) طرح فروش ویژه خودروهای هایما S7 بدون محدودیت قرعه کشی ویژه مادران را اجرا می کند. داوطلبان می توانند از ساعت 11 صبح با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو تا تکمیل صندلی ها درخواست خود را ثبت کنند.

پس از پایان عمر سامانه یکپارچه توزیع خودرو و تغییر مسیر اجرای طرح های فروش محصولات و قرعه کشی (فقط برای محصولات ایران خودرو)، این گروه صنعتی برای دومین بار پنجشنبه گذشته، برنامه فروش محصولات خود را در به صورت فروش فوق العاده و انجام پیش فروش یک ساله به روش قرعه کشی

هم اکنون ایران خودرو بر اساس طرح حمایت از خانواده و قانون حمایت از جوانان، همزمان با عرضه خودروی هایما S7 به بازار، از امروز (یکشنبه 17 آبان ماه) برنامه فروش این خودرو (هایما S7) را آغاز می کند. بدون قرعه کشی برای مادران دو فرزند و بیشتر در صورت تولد فرزند دوم آنها از 24 آبان 1400 به بعد انجام می شود.

متقاضیان از امروز تا تکمیل ظرفیت (البته تا 19 بهمن 1401) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام کاندیداتوری خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح های قبلی موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانند در طرح فعلی ایران خودرو ثبت نام کنند.

در پایان مراحل ثبت نام، متقاضی برای پرداخت هزینه خودرو به درگاه پرداخت آنلاین هدایت می شود و می تواند واریز کند. واریز وجه فقط به صورت اینترنتی انجام می شود و وجوه واریز شده از روش هایی غیر از سایت مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد. (امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق تمامی کارت های بانکی اعضای شتاب با قابلیت پرداخت امکان پذیر است، اما با توجه به امکان محدود شدن سقف پرداخت در برخی از کارت های بانکی، لازم است متقاضیان قبل از اقدام، سقف پرداخت کارت بانکی خود را افزایش دهند. ثبت نام مطمئن باشید.)

به هر کد ملی فقط یک خودرو اختصاص داده می شود، مدارک خودروهای منتقل شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهد بود و شماره تلفن همراه درج شده باید به نام متقاضی باشد.

پس از واریز و قبل از تنظیم قرارداد، اطلاعات مادرانی که وجه را واریز کرده اند به سازمان ثبت احوال ارسال می شود. در صورت عدم رعایت الزامات تولد فرزند دوم و بعدی طبق اطلاعیه شورای اسلامی، ثبت نام متقاضی غیرفعال و وجوه پرداختی ظرف 20 روز کاری مسترد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید