هتک حرمت به قرآن کریم در اتاق فکر صهیونیستی ایجاد می شود

وی افزود: دنیای غرب و کشورهای استکباری آزادی بیان و دموکراسی را که مدعی رفتارهای متناقض خود هستند زیر سوال می برند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان کرد: این نوع رفتار که با برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام می شود، با هدف تضعیف پایه های نظام و دین اسلامی است، در حالی که از نظر امت اسلامی هرگز به بدی های خود نخواهند رسید. اهداف

کاظملو گفت: هتک حرمت به قرآن اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود، اما قطعاً این واقعه نیز مانند جنایات گذشته مسلمانان را بیدار خواهد کرد.

وی گفت: به جرات می توان گفت که مثل همیشه آمریکا و صهیونیست ها پشت این اقدام شیطانی هستند و قصد دارند با این اتفاق روز قدس را تحت الشعاع قرار دهند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: روز قدس استوار خواهد بود و هیچ عاملی نمی تواند از اهمیت این روز بکاهد.

دشمن به دنبال تفرقه افکنی در ادیان است

کاظملو گفت: دشمن معتقد است که قرآن به کتاب و کاغذ خلاصه شده است، بنابراین با توجه به باورهای غلط خود می خواهد با سوزاندن این کتاب مقدس، آموزه های آن را از بین ببرد.

وی گفت: دشمن این حقیقت را نمی داند که قرآن فقط کتابت نیست، بلکه در فطرت پاک مردم و در دل و جان مؤمنان نفوذ کرده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خطاب به ملت ایران گفت: قرآن کتابی است که مورد قبول همه مذاهب اهل سنت و شیعه است.

وی ادامه داد: نقشه ها و تاکتیک های دشمن برای ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف در حال تغییر است. گاهی در قالب کشتن انسان بی گناهی در حرم امام رضا (ع) که چیزی جز دستگیری مردم نداشت، گاهی با آتش زدن قرآن کریم، گاهی با تخریب قبور بقیع و گاهی با حمله به حرم. حضرت رقیه(س) و حضرت زینب(س).

این مسئول افزود: همه این جنایات از یک نقطه دستور می گیرد و دشمن همواره در صدد تضعیف مبانی دینی و پیروی از قرآن است.

کاظملو در پایان گفت: همه ادیان باید با هم متحد شوند تا فریب دشمن را نخوریم و به تعبیر قرآن کریم دشمن را دوست صمیمی و مشاور ندانیم زیرا هرگز به ما رحم نخواهد کرد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید